Mitt liv som Emma

Alla inlägg under mars 2007

Av Emma - 27 mars 2007 19:48

Ja nu har jag varit ute och gått. Skönt som fan och varmt! jag gick ner så jag skulle komma till cfl och upp på öster och när jag har gått förbi shell och ska gå över så att jag kommer upp på bron så ramlar jag! :P inge typiskt emma alls! NEJ!!!Men men ddet är ju bara att resa sig upp som att inget har hänt. Vilket var välidgt lätt. För brevid shell ligger det ju typ en nedlagd mack eller något sånt och där stod det en svart bil med fyra människor i! KUUUL!Nu ska jag slappa lite! Jag blev trött vilket är bra!IMORGON mina vänner är jag ledig! Tjo!

Av Emma - 22 mars 2007 14:42

Idag var det omöjligt att lyssna!Det fungerade inte alls för att vara helt ärlig. Tillslut fick jag sluta lyssna och läsa i boken om samma sak i stället. Jag kan fasen inte kolla på honom snart!Snälla säg att det blir Maj snart nu då!Jag gick och tänkte på nått smart när jag gick från skolan och tänkte det här måste jag ju skriva ner.Och när jag ska göra det så har jag glömt det! Inge typiskt!Nu har dom tagit bort toalettet från vårat badrum. Handfatet är också borta och man kan inte bada eller duscha där heller för dom har tagit bort vattenkranen med! Så imorse när jag hade kollat på en film och var kissnödig och tänkte kissa var jag tvungen att gå upp och göra det.Och sedan skulle jag borsta tänderna. Det var ju lite småkul när jag gick in på toaletten och skulle spotta och faktiskt spottade, och det hamnade på golvet! SKOOOJ!Det är solsken idag, men i morse när jag skulle åka från mamma fick man minsann skrapa rutorna!Kostigt väder.I helgen ska man ställa om till sommartid, det ska bli skönt. Det är även våffeldagen vilket inte är så kul eftersom att våfflor inte är så där super gott.Vi käkade våfflor igår hos mamma och Daniel är ju lite smårolig när han brer smör på sina våfflor eftersom att han inte har grädde, sylt eller glass (som somliga, själv så tycker jag inte om glass på våfflor).Lika så när han äter hamburgare är han ju lite smått rolig när han tar ett bröd och brer på smör, lägger på hamburgaren och tar det andra brödet och brer på smör och sedan sätter ihop det och äter!Man kan ju undra vart sånt där tok kommer ifrån.I helgen blir det skoj!Kanske ska till Madde på Lördag kväll och träffa henne lite. Och sedan på söndag blir det lite shopping och MusikDirekt tävling. Fan va nervös jag är över det! Tänk om dom fixar det! ojojojUndrans om man ska lura med sig Lina på en promenad idag!Eller om man ska städa lite, eller plugga kanske!Nu ska jag allafall inte skriva mera här!"dricker du mjölk från frigående höns också?"

Av Emma - 20 mars 2007 17:44

Igår (måndag) Hade jag Samhäll b. Jag var den ende på lektionen vilket gjorde det till en jääävla pina! Detta innebär ju att han bara pratar med mig! att han bara kollar på mig! FAAAN! Och idag hade jag också samhäll b men då var både fredrik och Åsa där. Ulrika är sjuk! synd hon är rolig! Nu har jag lagat mat Chili corn cane. rätt så gott om man får peta ut bönorna! vidrigt!Imorgon har Heidi uppskriving! jag håller tummarna och du ska inte komma och vara sjuk! KNARKA!!Imorgon är jag ledig! skönt då slipper jag pinan med Per. Jag vill inte! Kan det inte vara maj snart! På söndag ska jag till Gävle är det tänkt! och då jävlar! Fan va nervös jag är! Jag funderar på att åka till mamma imorgon också! Det är skönt att vara där ibland och slippa folk här hemma! Idag har jag druckigt så mycke kaffe att det skvalpar i magen på mig! Nu tänkte jag ta tag i Rehabilitering/Habilitering kursen också när pappa har gått för att repa. Tänkte försöka göra så många uppgifter jag bara orkar så att jag blir klar. Det är tur att jag har druckigt kaffe så kanske jag kan hålla mig vaken! Abrakadabra!

Av Emma - 19 mars 2007 15:45

Ja detta var ju hur kul som helst! Idag började jag klockan 8.När jag kom dit typ exakt 8 så var det bara jag där. Inte ens Per syndes till. Riktigt mysko! Efter ett tag typ 5 över kom väl Per, Men INGEN annan. Det var inte alls kul med tanke på att jag vill ha honom så jälva mycket! Fan va drygt det var! Han kollade bara på mig.Pratade bara till mig! åhhhh sånt man inte vill ska hända för det blir pinsamt!!!!Jag vill ju eller jag kan ju inte ens lyssna på det han säger! Fanskap!nu kom pappa hem och tyckte att jag skulle laga stuvade makaroner och korv. Gott som satan!!!Nu är det tredje klotet från solen på tv:n. Nu ska jag väl fortsätta vara sur över att det är långt kvar tills maj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards