Mitt liv som Emma

Alla inlägg under november 2008

Av Emma - 7 november 2008 10:02

Det ska bli otroligt skönt med helg. Har varit en helvetes vecka här  på  jobbet. Kan tänka mig vad dom som sitter i telefon tycker. Dom kan säkert spy vilken sekund som helst.

Har inte speciellt många planer för helgen. Bara ta det lungt tänkte jag. Städa lite och sådana saker som man skall göra när det är helg och man är ledig.


Jag tvättade igår kväll, vilket var dumt eftersom att jag var svintrött imorse när jag vaknade. Kom ju i säng typ en timme senare än vad jag brukar gå och lägga mig , det gör mycket. Jag burkar försöka lägga mig runt 21 för jag gjorde den en dag och då var jag skitpigg dagen efter sedan när jag vaknade, så nu försöker jag lägga mig ca 21 för att vara pigg på morgonen. Men tack vare min ena lilla sötnos Lissie så var jag tvungen att tvätta igår. Någon kissade på fel ställe.



På jobbet ringer det och ringer och ringer. Man blir ju galen.


Pratade med Sofie igår också. Alltid kul att prata med henne.


Nu får jag väl ta och jobba lite också.


Adios!

kul

Av Emma - 4 november 2008 10:27

smart!

Av Emma - 3 november 2008 21:26

mm det ni!

.

Av Emma - 3 november 2008 20:28

Go dtuga Dia suaimhneas da anam - May God give peace to his soul.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards