Mitt liv som Emma

Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 23 januari 2009 22:08

Ja ni som inte vet, läs här

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4246519.ab


Jag mår så sjukt illa av sånt här. Hur fasen kan man med flit skada små barn. Dom kan inte ens försvara sig. Man ska inte skada någon men små barn är väl absolut utanför ramarna.


Jag kan inte förstå hur man kan göra en sådan sak. Om något skulle hända till någon jag kände skulle jag vara helt knäckt. Ännu värre. Tänk om nått hände till Axel, Erik, Mamma, Pappa eller Daniel. Jag skulle inte klara mig utan dessa underbara människor i mitt liv.


Jag förstår bara inte.


Jag reagerade lika när Engla försvann. Jag fattar inte hur svårt det ska vara att ge fan i att skada andra. Jag kan inte komma på något man kan skylla på för att göra nått sånt.


"ja men jag hade det jobbigt med mina föräldrar som barn så jag trodde det var så det skulle vara". FEL!!!!


Om man har haft det så jäävla jobbigt som barn, borde man fatta att det är precis så man inte ska bvara. Då står man ju där med facit i handen. Vill jag att någon ska behöva känna så som jag gjorde? Nej! Nä men då så, GE FAN I ATT SKADA ANDRA!


 Om någon någonsin gör någon av mina nära och kära illa kommer jag alltid att hata denna människa. Många säger jag tycker synd om den här presonen som gjort detta. GLÖMT DET! Ingen medkänsla ifrån mig.

Är man så jävla dum att man inte vet hur man ska föra sig bland människor ska man fan inte föra sig bland människor.


Nu har jag avreagerat mig.

Nu har jag gråtit på tanken att något sånt här skulle kunna hända i närheten av mig.


Jag älskar er och vet inte vad jag skulle göra utan Er, Axel, Erik, Mamma, Pappa och Daneil.


Tack för att ni alltid finns där, även om jag inte alltid förtjänar det! 


Av Emma - 21 januari 2009 17:16

Enligt Slitz är Flaming Thyr and the Molotov Cocktail band, hetast i februari



"Folkmusiktyngd alkorock kan vara riktigt ansträngande vid fel tillfällen. Men med rätt antal öl innanför västen kan Flaming Thyr vara en succé. Inspelningarna som ligger på deras myspace ger löften om något riktigt bra. Kolla upp om de spelar i din närhet och gå dit. Jag är säker på att du blir nöjd "


Kul!! 

Av Emma - 20 januari 2009 17:12

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att Ämälä ska sluta. Ska åka med henne hem, orka gå i detta snörusk.


Hittade en rolig lapp  på arga lappen.

Av Emma - 16 januari 2009 09:10

Nja, det kan jag inte påstå att jag är. Kommer i omgångar sånt där hur mycket man orkar blogga.


Det som ni har missat är:

- Jag var sjuk från nyår till ja typ i går.

Så det enda jag har gjort är att jag har legat hemma och tyckt synd om mig själv. Nyår firades på enn annorlunda vis i Trönö där både Mor och Daniel var sjuk. Så den enda som var frisk var Axel. Tur att han hade Lizzie Och Selma att leka med.


Nu är man tillbaka på jobbet, halvdöv då jag har lock för ena örat och vatten bakom trumhinnan eller vart fasen det nu var på det andra. Ibland så knastrar det till och ger mig falska förhoppningar om att det skall försvinna. Vilket det aldrig gör! :/


I helgen tänkte jag besöka trönö i friskt tillstånd. Skönt att vara där och vara frisk!


Nä man kanske ska fortsätta jobba?

Äh lite till strunt kan jag skriva.


Ska luncha med mamma idag. Mys.

Har precis ätit fruskot. En hårdmacka och en mjuk, En yogurt och gruka, paprika! gott.

Vi har det så bra här på jobbet med Eva. Värsta frukostbuffén och dom drar 15:- per gång man äter frukost från lönen. Det är perfekt.


Nä nu ska jag ut och röka och ta mig en Latte.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards