Mitt liv som Emma

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

111212 - halvvägs

Av Emma - 12 december 2011 18:59

Ja då är det bara tolv dagar kvar till julafton och paniken har börjat smyga sig på.

Jag tycker inte om att jag inte köpt alla julklapparna ännu.

För jag har tänkt att köpa alla julklappar iår faktiskt ;)


Har kvar kanske 4 st eller så. Och dom måste jag sista minuten handla när jag får lön när jag nu ska hinna det.

den 22;dra när jag får lön jobbar jag till 21 och den 23:dje så jobbar jag till 20 så jag fattar inte hur det här ska gå. 


Usch säger jag bara. 


Just nu sitter jag med spisen i full gång bakom mig. Korvstroganoff och ris på g. 

Erik är nere och styr upp tvätten och har mer än gärna talar om att jag inte vikt förra veckans tvätt ännu. 

Tack så mycket. 


Idag är jag heelst slut. 

Blev en sen kväller igår. 

Spännande på Dexter så man ville inte riktigt sluta kolla. 

Dock inte alls som förra två säsongerna. 


BTW, alla stavfel skyller jag på eriks dator idag, tangenterna är för långt ifrån varandra än på min dator så jag är inte riktigt van och kommer åt fel tangenter. 

I vanliga fall slarvar jag bara när jag skriver men nu försöker jag skriva rätt allafall med tanke på att jag vet att tangernterna är cp. 


Fan va jag älskar laptops. Trots att det kostar mer att laga om de går sönder så tycker jag att det är en enorm frihet på nått vis med laptop. 

Vet inte varför. 


Vad tycker ni? Stationär dator eller laptop?


Jag är så himla sugen på att skaffa mig ett anna köksbord till köket, ett barbord helst. 

Vårat kök är väldigt litet och jag tycker att bordet och stolarna tar så himla mycket plats i det lilla köket vi har. 

Får se hur det blir med det. Tror fortfarande inte riktigt att Bergström är heltänd på det. 


Nä nu skulle jag behöva sova i ett år! 

 
 
Ingen bild

Cajsa

12 december 2011 19:16

Ett hett tips! Köp dina julklappar på nätet och välj att betala med faktura (och vissa har kampanjer så man betalar i feb) så kan du betala efter lönen!

 
Ingen bild

Helena

12 december 2011 19:39

Jag skulle skriva exakt det Cajsa redan skrivit! Internetshopping räddar dig från julstressen! Inte behöver du trängas med en massa störande människor i affären heller :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 mars 2012 18:25

Om någon motförmodan missat det så har jag en ny Blogg nu. Jag ledsnade på att Bloggplatsen sagt att det skulle komma en Bloggapp enda sedan oktober 2011 och när jag i januari 2012 ledsnade så hade det ännu inte kommit någon app. Tacka vet jag ...

Av Emma - 26 december 2011 11:00

jag hatar att se över min ekonomi efter julen!  Den suger alltid!  Jag hatar att jag har massa saker som jag skulle vilja skaffa till hemmet men inte har råd.    ...

Av Emma - 21 december 2011 04:48


jag har suttit och kollat på bilder på mig själv för att se om jag ser på mig själv att jag gått ner i vikt och då slog det mig att jag tror jag trivs bäst i brunt hår. Men jag vet inte heller.  Men det känns som att jag passar bäst i det, vad säge...

Av Emma - 21 december 2011 04:27

vart sjutton är alla mina plåtbrukar? Kikade på mina bilder som jag laddade upp vid den här tiden förra året och jag har fasen bara två burkar kvar!          ...

Av Emma - 21 december 2011 04:12

Usch!  Inte nog med att jag har haft magsjuka sedan i söndags så kan jag inte somna inatt.  Har kräkts och varit dålig i magen, men idag skall jag iväg och jobba, äntligen!  Avskyr att vara hemma, måste få min dagliga dos av Andrea, ungefär som...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards