Mitt liv som Emma

Alla inlägg under november 2009

Av Emma - 30 november 2009 15:10

Pappas fina tatuering.

Av Emma - 29 november 2009 19:04

Nu är jag hos en av de bästa

Av Emma - 29 november 2009 17:31

 

Mamma och Daniel fick en varsin kladdkakemuffins när de var hit, och så hade jag även gjort strassburgare. Mamma hade med sig lussekatter.


Mys

Av Emma - 29 november 2009 14:11

  

Är adventljusstaken och julstjärnorna i fönstret och en hemmagjord latte!  

Av Emma - 28 november 2009 22:14

Varje gång jag kommer till bea blir jag lika imponerad av alla schampoflaskor hon har. Såg dock inte så många badankor denna gången

Av Emma - 28 november 2009 20:35

Igår fick jag hem mina vinterskor jag beställde med hjälp av dijana. Kartongen tycker katterna om.

Av Emma - 27 november 2009 22:42

  

Moa.

Tack för att du är så positiv och rolig

Tack för att du gav mig en lussikatt igår på jobbet. Det var gott.


Av Emma - 26 november 2009 23:55

Ja, då vaccinerade jag mig idag, trots allt.

Hade ju bestämt mig för att inte göra det. Eller bestämt. Det var väl så att jag tänkte anmäla mig till att görat, men så var jag för seg så då tänkte jag nä då skiter jag i det. Men när Lovisa sa idag att det fanns vaccin kvar så impulsvaccinerade jag mig.


Lovisa är min nya Chef från och med måndag. Känns roligt och spännande att få göra nått nytt, eller nytt jag har väl gjort mycket utav det jag kommer göra, men att få göra det utan att bli störd känns roligt.


Kommer dock sakna vissa i teamet otroligt mycket, som typ Miss D. Hon och Bea är ju ljuset på jobbet, en utav de största anledningarna till att man står ut på jobbet är dessa två underbara människor.


Jobbet efter vaccinet idag blev knas.

Jag blev otroligt trött väldigt fort, hade ingen ork alls.


Det gjorde inte direkt saken bättre att Tex Dengan lät som en smurf när man pratade med honom i telefon. Att Wiking visade sina språkkunskaper i Danska, Norska ochh Engelska, eller brittiska kallar jag det för. Ni vet sådan där stroppig engelska.

Farhang satt och härmade Bea och Blanck pratade om det enda han kan prata om. snusk.


Men tack vare dessa människor orkade jag mig igenom dagen och kvällen. Wiking ropade till mig en gång i kvarten för att se till att jag var vaken.


Imorgon skall jag jobba den gamla vanliga tiden 12-21. Kanske skall jobba lite i helgen också. Beordrat, det är pengar det.


Nu har målarna gjort klart här, så fort jag hämtat min kamera ifrån pappa ska jag knäppa kort och lägga ut så ni får se. Jag är väldigt nöjd.


Så nu vill jag ha hem mina små Monster igen. Mamma ska ta med dem in imorgon när hon börjar jobba. Det ser jag fram emot. Har gjort rent i matskålar och kattlådan till mina små.


Nu ska jag ta och släcka ner här tänkte jag! Ska bli otroligt skönt att få sova.


God natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards