Mitt liv som Emma

Alla inlägg under december 2009

Av Emma - 31 december 2009 17:06

              

Av Emma - 31 december 2009 00:50

Jag tänkte lägga ut en ego bild när jag satt och väntade på mamma, men det hann jag inte! så jag gör det nu istället då.


vad det nu ska vara för glädje i det vet jag inte. Kanske för att den är tagen med min nya telefon, det kan ju vara lite nöje allafall då.


 

Av Emma - 30 december 2009 22:38

Wiie!

Äntligen.

Har missat alla spelningar så ni kan ge er på att jag är taggat nu. Taggad, men otroligt trött!


Men medans jag är iväg och lyssnar på musik skulle jag rekommendera att även ni lyssnar på lite Good Sons Of Quade!  

Av Emma - 30 december 2009 19:06

  Jag har varit och  handlat lite godis inför imorgon.

Plus massa tacos saker.


Det är nervöst, fast jag längtar lite också.

Av Emma - 28 december 2009 21:29

                                     


Där har vi de små underverken.


Den som har ett vitt streck i ansiktet kallas för Agnes.

Den som inte har det men är svart kallas för Tove.

Den som ligger på det Beiga underlaget är Orup.

Sedan de andra gråa är Api.


Det är rätt svårt att skilja de gråa åt om man inte får en bra bild på dem :P Men om ni kollar på första bilden. Så är den gråvita som är helvit runt nacken Orup.

Av Emma - 26 december 2009 15:45

Axel fick en målarbok från bokia. Bra nog duktig kille.

Av Emma - 26 december 2009 15:13

Jag och axel är på wayne's coffee och fikar nu. Sedan ska vi ut och äta.

Av Emma - 20 december 2009 22:10


För er som missat det är jag en rätt så familjekär person, jag har provat på att bo en längre bit ifrån min famillj men det funkar inte för mig! jag är som lyckligast när jag vet att jag har dem nära.


När jag var hos mamma i helgen fick jag för mig att kolla igenom massa gamla kort och hittade tre stycken från när jag bodde i Stockholm. tårarna var inte långt borta när jag hittade dem.


Det var första gången Mamma, Daneil och Axel var och hälsade på mig.


När dom skulle åka, ville jag inget annat än att sätta mig i bilen och följa med dem hem. Jag grät och grät och grät när jag såg dem åka. Jag sitter och gråter här, nu för att jag kommer ihåg känslan när de satte sig i bilen och jag skulle vara kvar.


Gud va jag älskar er, min älskade familj, mamma, daniel, axel, pappa och erik. Ni är underbara och jag skulle inte klara mig utan er!

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards