Mitt liv som Emma

Alla inlägg under juli 2008

Av Emma - 25 juli 2008 10:27

usch, är så dålig på att skriva här.

Är ledig idag vilket är skönt som satan kan jag säga!


Ska snart iväg och handla kattsaker på öb, dollar till mina små älsklingar som jag ska åka och hämta idag! :D Ska även köpa en kant till duschen så att hela badrummet slipper bli blött när jaqg duschar.


Vidrigt varmt idag! det är mycke skönare att vara inne fast just nu är jag inte speciuellt sval fast jag är inne. haqr städat det sista nu.


Yvonne var här med mig igår medans jag städade, och vi drack vin eller mest hon :P jag städade så jag glömde ju bort vinet :P


sedan gick vi upp till statoil kl 00 för att fira löning och köpte oss en varsin matbit! grymt gott!!


nu sitter jag bara och väntar på daniel och axel eftersom att det är dom ska ska köra runt mig på min shoppingtur


Herrrå!!

Av Emma - 4 juli 2008 18:56

gud nu vill jag hem. Har sista rasten nu. Har typ suttit i admin hela dagen, det som är skönt då är att tiden går fort som satan. Men man blir så jäävla trött. Känner mig helt slut. Slutar kl 21 och börjar kl 10 imorgon.


Tänkte bara skriva att jag är trött

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards