Mitt liv som Emma

Alla inlägg under juni 2007

Av Emma - 27 juni 2007 18:10

Då var det längesedan man skrev här igen!

Jag är jävligt dålig på att skriva här fast jag har sidan som startsida. Men nu när jag ska skriva här känner jag ändå inte att jag har så mycket att berätta!


Jag jobbade lunch igår. gick väldigt bra. Jäkligt roligt var det också! Abbe kom och frågade "är det onsdag idag?" och jag svarade, i sådana fall har du gjort fel mat!


För övrigt håller jag tummarna som faaan nu på att jag kommer in på skola! jävlar vad jag håller tummarna! som jag känner nu så vill jag helst till Uppsala. På nått vis så känns det som att jag har gjort mitt i Gävle. Alldeles för mycket på många punkter!


Annars är jag väl lagomt knäckt över vissa saker! jävligt tjatigt måste jag säga. och jävligt omoget av någon att inte kunna bete sig.


nu ska vi snart äta. gott gott.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards