Mitt liv som Emma

Alla inlägg under juli 2010

Av Emma - 29 juli 2010 16:40

Vi (jag) bestämde att vi ska ha en datafri kväll hemma ikväll. Vi ska mysa ner oss i soffan och kolla på seinfeld, mellan besöken i tvättstugan.??Jag längtar tokmycket efter semester. Har inte känt mig såhär trött på länge.

 
Av Emma - 28 juli 2010 20:11

Då var det snart dags. Äntligen känner jag. 

Men även nej! 


och nej känner jag bara pga att inget är gjort. Inget här är packat. 

Vi har inte fått någon klarhet gällande tapetsering, vilken dag det skall ske. 

Vi har inte gjort klart med vilka tapeter vi skall ha, vi vet inte vilken färg vi skall ha på resterande tre väggar i vardagsrummet. 


Och det värsta är att det känns som att jag skall planera allt själv. 

Jag skall se till så att det blir gjort.

Bara för att jag ofta vill ha saker och ting planerat en bit i förväg betyder inte det att jag gillar det. 


Jag önskar att jag kunde tänka "det löser sig", men det går inte. 


Inte när jag vet att han går runt och tänker så. Han tror att allt kommer lösa sig så bra så. Medans jag har panik över att inte en enda sak här är nerpackat, vi inte har nått klart angående tapetseringen, vi vet inte vad som skall tapetseras, när ska vi hinna göra jobbet innan tapetseringen dvs, riva ner eventuella tapeter, spackla, slipa. 



Gaaaaaaah!!!!!!!!!!!!

Av Emma - 27 juli 2010 10:31


  

Kan framtiden vara vänlig att sätta igång?

Jag har aldrig längtat mer!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Emma - 25 juli 2010 21:42

13 juli 2010, var den värsta dagen i mitt liv hittills. 


Ca 1,5 vecka senare hade jag den bästa dagen i mitt liv. 


22 juli 2010! 


Bara så ni vet! 

Av Emma - 25 juli 2010 21:23

Jag tycker det är en väldigt fin varning man får när man ska in på Dijanas blogg! 

I love the dirty stuff ;)


  

Av Emma - 25 juli 2010 21:20

Nu har vi varit och gjort denna kommande veckans handling. 


Följande mat skall vi äta:

  • Kokt torsk och äggsås
  • Linus Kassler
  • Biff ála Linström.

Brukar ni planera i förväg vad ni ska äta? 

Av Emma - 25 juli 2010 16:33

En underbar helg har tyvärr snart tagit slut. 


Har träffat både mamma, Daniel, Axel, Pappa, Erik och Cajsa. 

Vad mer kan man begära? 

Bara det gör det till en underbar helg! 


På fredagen kom Erik (som jag ligger med) och hämtade mig utan för jobbet. Han hade katterna med sig. 

Vi åkte till Bror och hämtade Axel, som va lite små febrig men gla ändå. 

Drog ner på stan och handlade lite på Systemet. Jag satt dock kvar i bilen, det där fixade  ♥ och Axel själva. Axel fick välja ut nästan alla öl som  ♥ skulle köpa. 


Sedan bar det av mot trönö. Vi handlade en varsin fryspizza och käkade till middag. 


På kvällen drog vi in till JH och lyssnade på Flaming Thyr And The Molotov Cocktail Band. Som alltid var dom väldigt härliga att se på! 


Hem till Trönö och somnade. 


Lördagen så tillbringade vi nästan hela dagen på Östra Berget. 

  

Vi satt vid trappen mellan 14-18 och tog inträde till Rock the Mountain. 

Det var en väldigt trevlig kväll det. 

Och det är lite speciellt när man kan sitta och bara prata. Man kan inte blippa med datorn eller nått utan det enda man kan göra för att fördriva tiden är att prata med varandra. Mys. 


Mamma och CO kom in dom också, dom hade med sig lite kläder, för usch va vi frös. Det blåste inte varma vindar under dagen. 


Blev någon öl, kollade på Neverstore som man alltid för en bra känsla i magen av. 

Största Fanet Axel var bra nöjd han med!

  

Han köpte en ny Neverstore tröja, klistermärken, Pins. Och så fick han välanvända Trumstockar ifrån Trummisen. 

Gud va nöjd han va den pojken! 


Söndagen gick ganska fort i Söderhamn. 

Vi gjorde inget speciellt där. 


Nu sitter vi i Gävle. 


Blev föresten helt varm i hjärtat på lördagen. 


Axel och  ♥ satt i soffan och helt plötsligt ville Axel kramas med honom. Då myste jag bra nog. Blev helt tårögd. 


Underbar helg, med underbara människor. 


2011-05-14

Av Emma - 22 juli 2010 20:48

Jag har inget att säga. 

Absolut inget. 

Jag kan inte tänka. 


Jag kan bara säga


Jag älskar dig! 


       

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards