Mitt liv som Emma

Alla inlägg under maj 2007

Av Emma - 16 maj 2007 09:49

igår fick jag massa sms ifrån han som körde ut pizza i söndags.

Dom var ganska roliga

Jag kommer dock inte håg vad jag svarade på dom men här kommer dom :P


HEJ ALLT VAL

e: vem är du? 


BRAHIM

e:jaha?


vad gor du

e: jag vet inte vem du är, eller är det han som körde ut pizza i söndags?


helt ratt nar ska du jobba

e: Inget denna vecka allafall. jag åker bort på torsdag.

vad då då? funkar det inte där utan mig? :) 


det e jag som inte funkar utan dig

e: haha, du är rolig! 


jag har mer roliga saker o beretta. vill du ta en fika innan du aker bortB-)

e: Jag hinner nog itne innan jag åker, massa födelsedagar och skit när jag kommer tillbaka så jag måste städa och göra klart innan jag åker. Men kanske när jag kommer tillbaka 


ok


vad

e: va?  


trevlig (här började jag heeelt tappa bort mig och fattade ingen ting)

e: okej?  


jag kaninte brete svensk bra :-(

e: Jag försöker förstå 


jag fredag fra

e: kanske engelska fungerar bättre?


brev

e: va?  


nu ;-) bra

e :jasså?  


bu snall och fen

e: tack?  


jag battr nu :-D

e: haha jasså? 

Jag är allafall jättetrött och ska sova.


ok :-(


Och så fick jag ett i morse nu också


God morgon.



Fasktiskt roliga sms.

jag skrattade héla tiden för jag förstod inte ett dugg!


nu ska jag byta kl'äder och sedan ska jag lagfa ett par byxor och sedan tvätta och sedan är det bara att böjra packa!!


FAAAN va kul detta ska bli!

Heeelt underbart!

Av Emma - 13 maj 2007 20:31

Nu ahr det hänt en del!

Jag har flyttat till mamma. skönt som satan! JA ghar bakat massa tills axels födelsedag! också kul! Idag bakade vi de sista kakorna! typ nå strassburgare med lite chocklad på toppen! dom belv goda.


Jag har även jobbat idag! det var skitkul för allt gick så jääävla bra! hur bra som helst! förutom när utkörningskillen inte hittade adresserna så vi fick ringa och störa Abbe. Men annars har det gått hur bra somhelst! Det är nhog första gången det gått så bra!

Är nog för att Salah inte är där. alltid när han är där så går det åt helvete med allt! Skönt att slippa honom är det också! Han är så jävla slibbig och äcklig.


Jag fick lön också! För tolv jobbade timmar ficl jag 600:- skönt som satan nu när det kommer födelsedagar och skit!


Axel blir ju fyra och allt! Och Daniel 45.


Och gosan är nog så gott som död!

rätt så sorligt men ändå så fattar man att antaligen måste det ske!


Imorgon ska jag på Come together med Estet treorna! ska bli kul som satan!


Och sedan på tisdag ska jag läman min dator till Eri, Ja just ja, jag måste försöka ladda hem lite film till honom! Han ska ju sitta 9 timmar på ett tåg på onsdag och ska få låna min bärbara1


nu ska ajg diskutera ltie mera med ingrid! LESS!"!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards