Mitt liv som Emma

Alla inlägg under oktober 2009

Av Emma - 31 oktober 2009 13:28

Nu är jag hos mormor. Storhandling är på g! När vi springer runt och letar hennes plånbok, hittar vi boxens fjärrkontroll på en tavla.

Av Emma - 29 oktober 2009 23:52

Idag satt jag bredvid Susanne på jobbet.

Jag sitter i min egen lilla värld.

Jag hör Susanne prata med en kund.

Kollar mot henne och ser henne inte på stolen.

Då sitter hon under skrivbordet.

Tydligen fixade hon med nå sladdar och donare.




Av Emma - 29 oktober 2009 23:43

"du är nog den finaste människan i själen jag känner"

Det är inte varje dag man får höra nått sånt vackert.

Underbara Miss D


Det är inte alla som vet vad riktig vänskap är.

Men det vet jag.

Jag har de bästa människorna i mitt liv!


Tack!

Av Emma - 29 oktober 2009 00:28

Har precis kommit hem ifrån JH nu! Och jag vill tillbaka.

Fan vilka härliga minnen man får upp i huvudet så fort man ser dessa grabbar Live.


De har aldrig varit bättre och de har inte spelat tillsammans på över ett år.


Saknade en låt förstås och det var ju Powerdust. Men alla andra man ville höra spelade dem:

- Time to go

- Dolares

- Chemical Addict

Det är mina tre absoluta favoritlåtar med dem.

De har en låt som jag inte kan namnet på också, antagligen för att den inte finns på någon skiva.


åhh, nä jag vill vrida tillbaka klockan en timme och höra allt igen, om och om igen!


Alla spelningar man har åkt på med dem.

Som storasyster blir man naturligvis väldigt stolt när ens bror står där på scenen och gör det han alltid har velat göra!


En underbar avslutning på denna kväll.

Nu väntar sömn.


Tack underbara grabbar för en sådan härlig spelning!

Av Emma - 28 oktober 2009 20:43

Sitter här på jobbet och lägger upp ordrar ifrån beställningsprogrammet.

Gäspar så jag nästan börjar gråta. Förstår inte varför jag är så sjukt trött idag.

Sinnessjukt.


Var allafall iväg och köpte en julklapp till Axel, dock funkar inte min plan med ett klistermärkte på baksidan, så spelaren är max 3 cm i höjd och 2 i bredd.


Nej nu ska jag knappa vidare.

Av Emma - 28 oktober 2009 14:04

Det var sol när jag vaknade. Vart är den nu? Ge mig lite solsken i hörtrusket

Av Emma - 28 oktober 2009 00:45

Jag och katterna har lite kvällsmys på köksgolvet just nu. Och så övergav de mig för att gosa på en kartong.

Av Emma - 27 oktober 2009 23:51

förbannadejävlahelvetesfläkten i datorjäveln har vägrat fungera sedan igår förmiddag, jag har slitit och slitit och slitit.


Idag när jag kom hem ifrån jobbet slet jag.

Datorn fick vara i skamvrån (klädkammaren) under dagen.


Precis nu fick jag igång fläkten. Vet inte vad jag gjorde för att få igång den.

Jag dammsög om och om igen, jag försökte liksom dra igång den med tandpetare som gick igenom gallret som är för fläkten. Tog tag med tandpetaren i en utav "vingarna" på fläkten och försökte snurra igång den.


När jag hade lessnat och bestämt för att lägga mig, så går skiten igång.


Som sagt, ännu finns det liv i den jäveln.


Dagen har annar varit bra. Saknade Dijana på jobbet dock, men det gör jag jämt när hon inte är där.

Som tur är hade jag underbara Bea på jobbet.


Jag bytte dator också för att sitta bredvid bea för att alla nya höll på att slita sönder henne, så jag satte mig bredvid henne så alla de nya kunde fråga oss om hjälp.

Vi har redan talar om för de nya att vi är dumma i huvudet, de behöver inte vara rädd :D


Imorgon ska jag till ÖoB, såg en sak i ett annonsblad som jag tror Axel skall få i julklapp, om det finns i någon cool färg, dvs inte rosa eller röd.

Hoppas på att det finns en svart. Tänkte kolla med Punkarn om han kunde trycka upp ett klistermärke med Flaming Thyr And The Molotov Cocktail Band loggon på som man kan sätta på baksidan av klappen. Tror att Axel skulle tycka det var läckert.


Imorgon ska jag också efter jobbet (dvs efter 22) till JH här. Brors band ska spela där. De har inte spelat tillsammans och inför publik sedan sommaren 2008. Och jag älskar det bandet, och jag tycker att alla ska flytta till ett och samma ställe och fortsätta spela! Love them.


Jag är så glad över att jag ska få se dom igen!

Rapid Action

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards