Mitt liv som Emma

Alla inlägg under februari 2009

Av Emma - 27 februari 2009 12:31
VELCRO CITY från Skopunkten.com

Mina skor har kommit!!! Skööönt!


Mamma ska hämta dem till mig efter jobbet. 

187:- för två par skor inklusive frakt tycker jag inte är farligt. Har haft likadana förr fast vita och svarta. 

Av Emma - 27 februari 2009 12:26

Lite reklam bara för den skönaste msn konversationen mellan mig och heidi på länge :P


för henne allafall :P Jag skäms ju lite :P


http://blogg.heidihoo.se/?p=1779

Av Emma - 26 februari 2009 14:24

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!



1. Vad heter du: Emma
2. Ett ord på fyra bokstäver: Enad

3. Flicknamn: Emelie
4. Pojknamn: Erik
5. Yrke: Sotare
6. Färg: Pass

7. Klädesplagg:Inte ens Wikipedia har nått klädesplagg på E

8. Mat:Emmas Sallad med kräftor och räkor

9. Sak i badrummet: Eyeliner
10. Plats/stad: Enköping

11. En orsak att vara sen: enhelveteshostapånatten

12. Något man skriker: EVIL!!

13. Film:Even Money

14. Något man dricker: Energidryck
15. Band: Europe

16. Djur: Echiura

   

17. Gatunamn: Esplanadsgatan
18. Bil: EGO
19. Sång:Emerald

20. Aktivitet med mer än en deltagare:Enmannapingispåtvå

Av Emma - 20 februari 2009 21:41

Jag sitter hemma med mina katter en fredagkväll och har min egen nostalgi tripp. Fast inte så långt tillbaka.


När mamma och pappa skillde sig och pappa flyttade in till stan fick vi äääääntligen många kanaler. I trönö hade vi haft 1,2 och 4:an. Freaks And Geeks blev fort ett program som jag tyckte om att kolla på. Tyckte att han Daniel var såå jävla snygg. 


Skithärlig serie att slappa till. 


Imorgon blir det upp tidigt och sent ikväll.

Har morgon tid i tvättstugan och lillebror spelar på Olearys här i Söderhamn! Ska bli jäkligt kul att se dem igen. 


Nä nu ska jag kolla vidare.

Tillbaka in i den världen när man var 16 år och precis hade deltisboende inne i stan. 

Av Emma - 20 februari 2009 16:26

"Vill du ha lite handkräm?"

"nä jag är redan så fuktig om händerna, jag har handsvett!"


"Bea, hur länge gäller räkningen för april?!" 



skön dag på jobbet!! 

Av Emma - 17 februari 2009 21:25

Efter att läst första inlägget i denna bloggen var jag fast.

Jag kunde inte sluta läsa. 


Hur en människa kan gå igenom så mycket och lyckas ha humöret på topp  nästan hela tiden är för mig otroligt.

Jag själv hamnar ofta i svackor som gör att jag kommer helt ur balans. 


Det är ju helt olika från person till person hur mycket saker man orkar gå igenom. Men om man ger upp för mindre än Björn och hans dotter Ellen så borde man nästan stå lite i skamvrån.


Jag blir så imponerad.


Jag kommer då köpa boken när den kommer ut! 

Kommer då inte sluta läsa bloggen heller! 


Nu ska jag lägga mig och sova.

Ny dag imorgon. Lizzie vill ha lite gos också så det måste hon ju få.


Suss gott. 


Av Emma - 17 februari 2009 11:13

Nu sitter man på jobbet och sliter igen.


Tänkte blogga och vara arg igår igen på människor som inte kan unna andra lycka. Tycker sånt är så fult. Att man inte skall kunna glädjas för någon annan vad det nu än är. Om det är så för ett körkort, att man får ett bättre  jobb eller att man hittat någon man tycker om.


Bara för att man själv kanske ville ha körkortet före, att man själv ville ha jobbet eller att man  själv önskar att man var i det förhållandet.


Tycker det är så fult att inte kunna glädjas åt andra!

Skärpning!!!!!!!

Av Emma - 16 februari 2009 19:14

Då har en ny arbetsvecka börjat.

Jag vill redan ha helg! Bara idioter som ringer tycker jag. Fattar inte att ingen fattar fakturorna. Jag förstår faktiskt inte. 


Jag bara hoppas på att det kommer lugna ner sig snart. Det har hållit på sedan i tisdags, nu orkar man inte mer snart. 


Pappa bjöd mig på mat idag. Det var jättegott. Fick med mig en matlåda till imorgon också. Hur skönt som helst att slippa laga mat. 


Nu är jag väldigt kissnödig så jag måste väl göra något åt det tänker jag. 


Ska kolla på Halv åtta hos mig sedan. Tidig kväller i kväll kan jag säga!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards