Mitt liv som Emma

Alla inlägg under september 2007

Av Emma - 12 september 2007 12:01

faaan va less jag blir! varför ska man ens behöva vara sjuk? fattar inte vitsen med det! Trodde jag var frisk igår så jag gick till skolan. frös lite grand men det kan väl hända vem som helst. och nu imorse när jag vaknade var jag kokhet och hade skitont i halsen. Nu går jag runt med två par byxor och tre tröjor, solen skiner ute och jag fryser! HÄRLIGT!


min första tenta kommer nästa lördag. Jag är sjukt nervös! Vet inte ens vad man ska läsa på. vad innehåller en tenta? känns inte som att det är som ett vanligt prov. PANIK!


Har fått skitbra låtar ifrån Erik allafall! så nu myser jag som faaan! och är jäkligt chockad över att det är så jälva bra. Det trodde jag inte!


Undrans vad jag ska göra för något nu då! allt känns bara apa ju!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards