Mitt liv som Emma

Alla inlägg under oktober 2008

Av Emma - 29 oktober 2008 15:33

"Jag fick in en Anmälan på dig nyss här och systematisk mobbing och sexuella anspelningar. Tänkte bara att jag skulle meddela dig innan jag går vidare med detta till ledningen. Så att du har till 16:00 på dig att komentera det hela till mig.

För som du förstår så tolererar vi helt klart inte såna här grejor. Och jag måste då genast ta tag i detta. Men självklart så har du rätt att försvara dig mott dom anklagelser som du står inför."


skönast idag kan jag säga!


Även Strandmans "Tele2 kommer inte bli glad på mig nu när jag kommer två gånger så fort"


"Är det för att jag inte har gått in djupare?" Dijana H


"Det kommer inget, jo nu kommer det!" Dijana H


Underbar dag på jobbet!

Av Emma - 12 oktober 2008 19:41

Älskar hennes röst.

Av Emma - 12 oktober 2008 19:26

Sjukt va sällan jag skriver här nu för tiden. Jag har väl aldrig skrivit speciellt intressanta saker så förvänta er det inte nu heller.


Det mest intressanta är väl mitt  "nya" jobb. Jag ska försöka se till så att vi håller servicenivåerna hela tiden och om vi gör det får jag bonus. Har fått bonus nästan hela veckan tror jag allafall. Skönt att de flesta på jobbet är positivt inställda till att jag fick denna tjänsten. Säger som Linda "hon ska fullständigt skita i din tjänst"


Detta innebär också bättre arbetstider. att vara hemma varje dag innan kl 17 känns ju som lyx, och det är det också. Även att vara ledig alla helger är lyx! och hur skönt som helst


så i helgen har jag varit hos mamma och umgåts. Skönt att få träffa familjen lite eftersom att det inte händer varje dag.


nu har jag fått ont i armarna så nu skriver jag inte mer.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards