Mitt liv som Emma

Alla inlägg under april 2010

Av Emma - 29 april 2010 17:37

Usch.


Berik håller på att planera nått och jag får inte veta. Jag försöker säga att man ska inte ha massa hemligheter för varandra. 

Men tydligen är det en överraskning. 

Usch va nyfiken jag blir. 


I helgen kommer jag befinna mig i Gävle och på fredagen antagligen Östervåla. Ja eller jag vet inte heller. han kanske skickar iväg mig till Estland eller nått. 


Av Emma - 27 april 2010 20:05

Hämtade ut mitt bankkort nu på Alen.

Fick världens finaste lapp!


  

Av Emma - 26 april 2010 23:23

Detta gjorde jag för ett år sedan! 


Broreriks text får mig att gråta lika mycket idag som den gjorde då! 

Av Emma - 26 april 2010 23:13

Nu orkar jag inte sitta vaken och vara nere pga drömmar som jag inte ens kan börja sträva efter. 


Nu ska jag lägga mig, det är ju trots allt en dag imorgon som inte är i närheten utav en utav mina drömmarsdagar. 

Av Emma - 26 april 2010 23:09

Varför är det jobbigt att tänka på drömmar man har? 

Ska man inte bli glad av att tänka på det man drömmer om att genomföra?


Jag känner mig bara less och nedstämd när jag tänker på vissa utav mina drömmar som jag har. 


Tycker man borde känna glädje i att se framåt, att sträva efter nått. Men jag känner redan innan drömmen tagit fart, stor besvikelse. 


Hate it.


  

please bring som light into my darkness

Av Emma - 26 april 2010 18:17

Då var äntligen skor beställda. Det blev sådana här. Ett par rosa och ett par svarta. 


nu kanske ni tänker "rosa?". Ja jag har nästan bara svarta byxor så jag tänkte det kunde vara snyggt att bryta av med. 


Håller på att laga lite mat och dricker kaffe. 


Smarta jag gav bankkortet till Erik igår och det åkte han hem med. Så pappa var snäll och handlade med mig. Lika så Bea var en ängel i morse. 


Man känner sig bra klantig! 

Av Emma - 26 april 2010 10:41

vitsippor hos mamma fick en på bra humör


  

Av Emma - 25 april 2010 21:47

Nu ska jag ta och duscha och inviga min hårblås. 

ska bli skapligt skönt att kunna duscha på kvällen, blåsa håret och vakna på morgon och inte kämpa i 30 minuter för att få håret platt! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards