Mitt liv som Emma

Alla inlägg under september 2008

Av Emma - 5 september 2008 20:08

Haha, vilken stjärna.


Jag skulle gå hem ifrån jobbet, det började dugga och i porten möter jag Jonas som har varit och handlat lunch på Shell. 

I handen har han glass.


Emma: Är du galen? Hur kan du äta glass nu?


Jonas: Hörrö, Glass är alltid glass!


Han är så härlig! 

Av Emma - 5 september 2008 13:10

Jag har en jättejobbig känsla i magen.

Det pirrar!

På tok för mycket!

Pga 2 saker.

När telefonen ringde stannade mitt hjärta till en sväng när jag såg vem det var!

Av Emma - 2 september 2008 22:34

Trött efter en dags slit, precis som det ska vara. Tog mig en låång dusch, sprutade ner kattlådan med vatten utan att jag visste det så det var ju bara att byta den när man kom ut ur duschen.


Man märker verkligen att hösten är påväg. Jag är så mycket tröttare eller alla på jobbet verkar mycket tröttare också för den delen så det är nog inte bara jag. Erik verkar helt nere den stackaren. Eva är dock precis lika glad som vanligt, speciellt nu när vi har inhandlat en egen kaffebryggare till Faktura!


Det ska börja 18 nya till vårt projekt. Känns inte tryggt med tanke på att vår provanställning snart går ut. Kanske blir man utbytt, men förhoppningsvis inte.


Erik (lillebror) börjar se piggare ut vilket är skönt. Han har ju varit sjuk nu ett bra tag vilket inte är att rekomendera. Trodde jag skulle få en släng jag med. Men än är det väl inte klart. Emelie sitter och knaprar halstabletter konstant på jobbet nu, så snart åker väl jag dit med.


Usch, nä nu är jag trött har lyssnat på Flaming Thyr And The Molotov Cocktail Band nu när jag diskade, man blir så himla glad av dem att det inte ens känns jobbigt att diska.


God natt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards