Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Emma - 3 juni 2008 23:38

En rejäl uppdatering kanske är på sin plats?

Får se hur rejäl den blir, på nått konstigt vis kommer man bara ihåg att man har jobbat :P


Jobbet flyter på hur bra som helst. Känns skitkul än så länge, hoppas det fortsätter så också. Ska jobba min första helg i helgen så jag hoppas det är fint väder ute så att det inte ringer så många och jag kan få sitta i Admin och göra lite annat :P


Jag har fyllt år, hela 23 år har jag hunnit bli. Känner mig som 30 kan jag säga. Det slog mig som mest när jag sår Erik "Berka" och Lina (brors X) gå upp till en av mina grannar på fest i lördags klockan  2230 och jag hade lagt mig. kände mig  jäääääävligt gammal.

 Jag tror allafall att det var dom. Skitsamma de två människorna som gick förbi mitt fönster hade systempåsar och jag hade bäddat ner mig. 


Fick allafall skitfina saker när jag fyllde.

  • Två lampor av mormor
  • en skohylla av Ulla (Daniels mamma)
  • En jättefin Aloevera blomma av Kirsten (Daniels syster)
  • Gardiner, gardinstänger, ett linne och en paj form av mamma daniel och axel.
  • En murgröna blomma av pappa som har börjat bli sjkutstor.
  • Två fina handdukar av Maj och kalle även en vajer som Kalle hjälpte mig sätta upp till mina fransgardiner mellan sovrummet och vardagsrummet. 


Nu väntar jag bara på den norska skogskatten som mina arbetskamrater ska skramla ihop till mig ;)


Idag har jag varit hemma ifrån jobbet för att jag var vaken hela natten och kräktes. Men jag har inte kräkits ett dugg nu på dagen så jag tror jag fick i mig nå dålig mat igår, bara att jag kan inte komma på att jag åt nå konstigt.


Pappa bjöd på mat idag vilket var skönt och gott. Jag har fått sådan brist på fantasi när det gäller mat så jag tror jag blir galen. Kan inte alla skriva receptet på den godaste maten dom vet. Och det får inte vara tacos, pizza eller hamburgare :P


Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera.

Imorgon är jag ledig så jag ska åka ut till mamma. Måste även försöka hitta kvittot till skorna jag köpte i lördags för dom har redan gått sönder, NÖJD? eller inte gått sönder men spännet till ena skon har ramlat bort. Ska det göra så på så kort tid?


Imorgon spelar Flaming Thyr på JH här i stan! Dit ska jag kan jag säga!

Det enda rätta en onsdagskväll är att gå på JH om Flaming Thyr spelar. Antar att jag kommer vara skittrött på morgonen sedan eftersom att jag är redo att gå i pension och ska vara vaken efter 22, men vad kan man göra.


Nä nu ska jag nog stänga den här skiten och borsa gaddarna.


Tja.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards