Mitt liv som Emma

Direktlänk till inlägg 22 april 2009

090422 - på mammas begäran

Av Emma - 22 april 2009 23:20

Mamma tyckte att jag skulle uppdatera bloggen så då gör jag det. Ni vet jag är en lydig flicka ;)


Nu har vi flyttat in i nya lokaler på jobbet, det blev bättre än väntat faktiskt. Det är väldigt fräsht och ljust där inne. Väldigt trevligt faktiskt. Mycket skönare stolar också mot för vad vi hade i andra huset. Dock vippar dom rätt mycket innan man ställt in dem som man vill ha dom. Det är som en gungstol på hjul. 


Det har varit väldigt lungt och skönt på jobbet också vilket uppskattas. Dock så började veckan verkligen på ett jobbigt sätt men nu känns det bättre måste jag säga. 


Lyckades byta pass med Marie-Louise också på fredag så jag slapp börja tidigt. Jobbar sent i morgon då är det väldigt drygt att börja tidigt dagen efter. 


Annars har jag väl inte speciellt mycket att berätta. Jag vet att mamma är väldans nyfiken på varför jag skriver <3 i mina  bloggar. Och ja, det kan hon fortsätta vara : P 


Gud så jag längtar till löning. Skulle vara skönt om det var imorgon men det är det inte, tyvärr. 


Känns så konstigt i kroppen också men det vet jag ju egentligen var det beror på. Det är som en berg och dalbana inne i min kropp. Skönt, ja, jobbigt, ja. Omständigheter som gör att jag inte riktigt vågar ta ett rejält kliv ut. 


Det hände en rätt rolig sak på jobbet igår när jag jobbade. 

Jag satt och pratade med <3 på msn på jobbet och då frågade Machmod

Ma; Är det där killen din?

Em: Nä jag har väl ingen kille

Ma: Jo det har du väl? 

Em: Nä, inte vad jag vet

(Mathias B bredvid säger)

B: Jo men du hade väl kille när vi började?

Em: nä jag har vägrat förhållanden typ sedan 2 år tillbaka. 

Ma: Mä, Min kompis talade om att du var tillsammans med hans kompis koompis. 

Em: Vem är det då? Det skulle vara rätt kul att vara med i det förhållandet. 


Kul om man har ett förhållande utan att veta om det. Snacka om galen människa. Satt mitt imellan dessa grabbar nästan hela dagen och jag höll på att bli hjärndöd. Det var din mamma hit, din mamma dit. Man blev nästan galen. 


Damen N/T jobbade igår också, trotts att vår TL har sagt åt henne att hon ska sitta i tele gör hon inte det. Man blir faaan galen. Visst, man ska sköta sig själv, men jag tycker att om man ska göra nått annat än att sitta i tele ska man fan göra det andra bra också. 


Nu sitter jag och lyssnar på Hardcore Superstar och försöker få Lizzie att sluta leka med Mus(till datorn)sladden.


Nä nu ska jag kanske lägga mig. 




 
 
Ingen bild

Sofie

23 april 2009 10:52

"lydig flicka" sluta upp med att få mig att skratta, jag har huvudvärk :P

 
Emma

Emma

23 april 2009 11:06

haha, sofie jag ber om ursäkt :P

http://captainpoon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Miss D

23 april 2009 14:17

Hahhahaha, åh. Jag älskar när du är sådär äckligt pirrig i kroppen ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 mars 2012 18:25

Om någon motförmodan missat det så har jag en ny Blogg nu. Jag ledsnade på att Bloggplatsen sagt att det skulle komma en Bloggapp enda sedan oktober 2011 och när jag i januari 2012 ledsnade så hade det ännu inte kommit någon app. Tacka vet jag ...

Av Emma - 26 december 2011 11:00

jag hatar att se över min ekonomi efter julen!  Den suger alltid!  Jag hatar att jag har massa saker som jag skulle vilja skaffa till hemmet men inte har råd.    ...

Av Emma - 21 december 2011 04:48


jag har suttit och kollat på bilder på mig själv för att se om jag ser på mig själv att jag gått ner i vikt och då slog det mig att jag tror jag trivs bäst i brunt hår. Men jag vet inte heller.  Men det känns som att jag passar bäst i det, vad säge...

Av Emma - 21 december 2011 04:27

vart sjutton är alla mina plåtbrukar? Kikade på mina bilder som jag laddade upp vid den här tiden förra året och jag har fasen bara två burkar kvar!          ...

Av Emma - 21 december 2011 04:12

Usch!  Inte nog med att jag har haft magsjuka sedan i söndags så kan jag inte somna inatt.  Har kräkts och varit dålig i magen, men idag skall jag iväg och jobba, äntligen!  Avskyr att vara hemma, måste få min dagliga dos av Andrea, ungefär som...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards