Mitt liv som Emma

Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

090622 - vilken härlig dag

Av Emma - 22 juni 2009 16:32

haha, jag kan inte göra annat än att skratta åt den här dagen.


Igår kväll satt jag och tänkte över mitt liv och sånt som jag gjort tidigare och sånt som jag valt att inte göra.

Nu ska det fan bli ändring.

 Jag har igår kväll kommit fram till att när jag får pengar ska jag köpa mig ett gymkort på active här i söderhamn. Jag ska gå dit minst 3 gånger per vecka och vara där minst två timmar varje dag.

Jag bestämde mig även för att jag skall redan idag börja gå ut och gå fram tills att lönen kommer och en gymkort kan köpas.


Därav stäldes klockan på 08:00 imorse trots att jag inte började jobba förens 12:15.


Va händer?

Jo, kattjävlarna har haft ner telefonen, batteriet har åt ut så jag vaknar inte förens 10:15.

Så där gick det åt helvete på en gång.


Men allafall så jag kommer blogga om detta varje gång jag har varit iväg för att motivera mig själv och ni måååååste skriva att jag är skitduktig :D



 
 
Ingen bild

Mamma Lena!

22 juni 2009 21:07

Jättebra...jag ska oxå försöka ta mej i kragen och gå ut o gå nästan varje dag...har varit lite dåligt med det senaste tiden...Ska bli ändring på det...

 
Ingen bild

pappi

23 juni 2009 11:02

ja de krävs en vilja av stål för att göra så
de får inte finnas några hinder alls
utan gymet går i första hand efter jobbet nartuligtvis
sen kan du gå ner redan nu för det blir billigast med gymkort om du skriver kontrakt på ett år och dom drar varje måmad
från ditt konto

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 mars 2012 18:25

Om någon motförmodan missat det så har jag en ny Blogg nu. Jag ledsnade på att Bloggplatsen sagt att det skulle komma en Bloggapp enda sedan oktober 2011 och när jag i januari 2012 ledsnade så hade det ännu inte kommit någon app. Tacka vet jag ...

Av Emma - 26 december 2011 11:00

jag hatar att se över min ekonomi efter julen!  Den suger alltid!  Jag hatar att jag har massa saker som jag skulle vilja skaffa till hemmet men inte har råd.    ...

Av Emma - 21 december 2011 04:48


jag har suttit och kollat på bilder på mig själv för att se om jag ser på mig själv att jag gått ner i vikt och då slog det mig att jag tror jag trivs bäst i brunt hår. Men jag vet inte heller.  Men det känns som att jag passar bäst i det, vad säge...

Av Emma - 21 december 2011 04:27

vart sjutton är alla mina plåtbrukar? Kikade på mina bilder som jag laddade upp vid den här tiden förra året och jag har fasen bara två burkar kvar!          ...

Av Emma - 21 december 2011 04:12

Usch!  Inte nog med att jag har haft magsjuka sedan i söndags så kan jag inte somna inatt.  Har kräkts och varit dålig i magen, men idag skall jag iväg och jobba, äntligen!  Avskyr att vara hemma, måste få min dagliga dos av Andrea, ungefär som...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards