Mitt liv som Emma

Alla inlägg under december 2009

Av Emma - 20 december 2009 19:45

Vi bakade pepparkakor hos mamma igår!

Tyckte änglarformen var så fin så jag gjorde bara änglar, medans Axel gjorde mest Ronald McDonald och mumin! Och mamma fick göra de vanliga, granar, gummor, gubbar, grisar och hjärtan.


Jag älskar orörd snö.

Av Emma - 16 december 2009 21:16

Vart gick det fel?

Av Emma - 13 december 2009 20:16

Tänker inte skriva så mkt nu heller.

Tänker tala om att jag har haft glädjen av att vara sjuk, igen. Guuuuuuud va kul! Jag funderar på att bli knarkoman när det gäller vitaminer, 17 piller per dag borde väl hjälpa? :P

Så idag har det snöat, vilket för julstämmningen att öka, speciellt om man lyssnar på Lars vegas trio, Lars Christmas. 

lvt  

Hur länge tror ni den lilla snön vi fått idag ligger kvar? eller alla kanske inte fått snö. Tyckte Bror sa att nere i värmland var det inge snö, tråkigt.

    

Av Emma - 13 december 2009 13:39

   




Fina kokostoppar och misslyckade bullar då vaniljkrämen inte stannade inuti bullarna! men dom smakar bra

Av Emma - 12 december 2009 18:44

  

Ja här har jag inte skrivt på länge, motivationen har inte riktigt funnits. Men nu tänker jag inte skriva så mycket heller, tänker mest ladda upp bilder från Förra helgen när vi hade julstök hos mamma och sedan mina köpa julklappar som jag

slagit in.

Världens finaste och gladaste mamma var tokglad för att vi gjorde knäck och ischocklad.

Man kan ju tro att Mamma skall vara en världsvan ischocklad upphällare men icke, gud så on slaskade!

Och så till de inslagna julklapparna. Kanske inte så juliga, men de sköter mamma. Julpapper med tomtar och sånt är inte min grej.

Av Emma - 5 december 2009 16:23

Bästa axel och min bästa stånktommy.

Av Emma - 3 december 2009 21:30

     

 

Man ska väl bjuda på sig själv har jag hört :P


Nu har jag varit duktig och diskat. Ska väl ganska snart försöka kasta mig i säng.

Jobb imorgon 08-14


tur att man ser pigg ut utan smink :P

Av Emma - 3 december 2009 07:17

 

Selma sitter på soffan och försöker fånga solkatter som blir utav spegeln.

Medans

  Lizzie klättrar på Tv:n och hoppas varje gång att hyllan finns där så hon kan lägga sig på den. Måste försöka få upp den.


Nu blir det jobb 08-17:15

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards