Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Emma - 1 december 2010 22:28

  • Dundertåget på lördag
  • Att Erik kommer hem imorgon
  • att göra julgodis med Sofie
  • Att åka och äta julbord med Eriks jobb
  • Att fira jul
  • Att köpa klart alla julklappar
  • Att få paketet från Jotex
  • Att få byta sängkläder till det som är i paketet från Jotex
  • Att äta Janssons frestelse på julafton
  • Att krama Erk
  • Att sova bredvid Erik

Ja, det är sånt jag försöker se fram emot för att se livet från den ljusa sidan. 















Av Emma - 1 december 2010 22:18

Ja, vi har bakat pepparkakor idag. 

Erik sjöng "fina" låtar som han själv komponerat. 


Vi har kollat på Bonde Söker fru. 


Nu sitter jag och lyssnar på The L Word, brukar få mig på bättre humör.

Men just nu känner jag bara för att skrika. 


Kanske ska lägga sig och läsa lite i Champangeflickan eller vad den heter boken som jag håller på att läsa. 


Helt sjukt var humöret sviktar, och det är så drygt. 

Av Emma - 1 december 2010 22:07

Första gången på kvällen på länge som jag känner för att lägga mig ner och gråta. 

Tom Erik märkte att nått var fel. 


Känns i hela kroppen, som  när man känner på sig att nått skall hända. 

En obehaglig känsla som bara sprider sig. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards