Mitt liv som Emma

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

111103 - Spanien dag 5

Av Emma - 3 november 2011 21:41

Ja då ska vi se hur mycket jag faktiskt kommer ihåg av spanien nu då när det gått så lång tid. 

Men jag tror att dag 5 åkte alla utom Casja som fortfarande var dålig in till staden. 

Vi skulle försöka hinna med den där båten som åkte runt på havet. 

Vi kom dit i god tid, vi hittade, vi fick parkering och när vi väl hittat ja då tänker inte båtjävlen åka. 


Så då bestämde vi oss för att gå runt på staden lite. 

Jag, BErik, Brorerik och Axel gick tillsammans och sedan gick Mamma och Daniel för sig själva.


Vi gick runt och letade efter gitarr, tobakaffär och bara kikade. 

Istället för gitarr hittade vi en fiskmarknad där vi trodde att det skulle finnas gitarr. 

Men tobak hittade vi alla fall. Brorerik skaffade sig en rejäl cigarr. 


Annars hittade vi inte speciellt mycket. Vi hade verkligen problem med att fatta det där med siesta. 

Vi kände att vi var lite hungriga så vi satte oss på en irländsk pub av nått slag och käkade lite mat och drack öl gjorde grabbarna om jag inte minns helt fel.


Sedan gick vi mot parkeringen och träffade upp mamma och Daniel. 


Jag kommer inte ihåg vad eller om vi gjorde nått speciellt när vi kom hem, om jag inte minns galet så kastade Brorerik ihop en Sangria och vi andra gjorde oss nog ordning för att gå ut och äta. Kanske blev det nått dopp i poolen också. Men där kan jag ljuga också. 


vi gick allafall och åt på det stället som vi tyckte bäst om, där vi åt andra kvällen. 

Denna gången tog nästan alla tapas, förutom Daniel, BErik och Axel. 


Vi fick dock vänta sjukt länge på maten denna kvällen. 

Axel blev så jävla arg att han tänkte gå där ifrån och nästan började gråta för att han var så hungrig, stackars. 

Men när vi fick maten var den god, och mätt blev vi också. 


Vi spelade lite Airhockey efter att vi hade ätit också, en jättehärlig varm kväll var det. 

Stackars Cajsa som inte mådde bra :(


När vi kom hem satt vi och  jäste på balkongen och rökte cigarr och pratade och skrattade. 


Tror dock att det blev en rätt så tidig kväller.

Vi skulle upp tidigt dagen efter och åka ut på äventyr


                                                         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 mars 2012 18:25

Om någon motförmodan missat det så har jag en ny Blogg nu. Jag ledsnade på att Bloggplatsen sagt att det skulle komma en Bloggapp enda sedan oktober 2011 och när jag i januari 2012 ledsnade så hade det ännu inte kommit någon app. Tacka vet jag ...

Av Emma - 26 december 2011 11:00

jag hatar att se över min ekonomi efter julen!  Den suger alltid!  Jag hatar att jag har massa saker som jag skulle vilja skaffa till hemmet men inte har råd.    ...

Av Emma - 21 december 2011 04:48


jag har suttit och kollat på bilder på mig själv för att se om jag ser på mig själv att jag gått ner i vikt och då slog det mig att jag tror jag trivs bäst i brunt hår. Men jag vet inte heller.  Men det känns som att jag passar bäst i det, vad säge...

Av Emma - 21 december 2011 04:27

vart sjutton är alla mina plåtbrukar? Kikade på mina bilder som jag laddade upp vid den här tiden förra året och jag har fasen bara två burkar kvar!          ...

Av Emma - 21 december 2011 04:12

Usch!  Inte nog med att jag har haft magsjuka sedan i söndags så kan jag inte somna inatt.  Har kräkts och varit dålig i magen, men idag skall jag iväg och jobba, äntligen!  Avskyr att vara hemma, måste få min dagliga dos av Andrea, ungefär som...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards