Mitt liv som Emma

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

111113 - sex, 6, sosexox.

Av Emma - 13 november 2011 16:59

Slog mig nu att det är ganska så precis i mitten av november idag. 

Några dagar till om vi ska vara jävligt petiga. 


Då började jag tänka tillbaka om jag kunde komma ihåg vad jag gjorde förra november, och ännu förra. 


Ännu förra november, dvs för två år sedan, Hade Miss D, brytit upp med någon som jag inte ens kommer ihåg vad han heter, för så viktig var han. Hon höll på för fullt att måla i sin lilla etta kommer jag ihåg. 


Jag kommer också ihåg att det var november som jag och Berik fick kontakt med varandra. 

Vi fick kontakt med varandra på någon slags dejting sida om man kan kalla det för det. Tror inte man kan det. 

Så jag kallar det istället för just det sidan hette, klubb6. 


Blev med där för vääääldigt länge sedan, när jag blev sexuellt aktiv, och sedan så har jag varit kvar där. 

Gjorde egentligen ingenting där kan jag säga. 

Det var inte som om jag satt och glodde på karlar som visade kuken på bild, men det hade bara blivit att jag var kvar. 

som tjej på den sidan fick man vääääldigt många mail varje gång man loggade in. 


Det hörde inte till vanligheterna att jag svarade på nått mail med tanke på att de flesta var en invit till en "kärleks"akt. 


En dag i november så hade jag fått ett mail ifrån någon, jag kommer inte ihåg riktigt vad som stod i mailet, men jag svarade på det, och då tyder det på följande saker:

1. det var inte någon slags invit.

2.. Personen hade inga kukbilder

3. Personen skrev nått roligt, vettigt, konstigt 

4. Personen hade inga sexuella inslag på sin sida. 


Så jag svarade på det mailen, och strax där efter fanns han på min msn, hade mitt telefonnummer, var igång och kommentera inne på min blogg. 


(ni har väl antagligen redan fatta att det var berik hoppas jag) 


Mitt intresse tror jag egentligen var ganska så svalt ifrån början, pratade mest för att lära känna honom, och jag var rätt så reserverad också med tanke på att jag hade min paus som jag skrivit om förut. 

Jag ville minsann inte få kontakt med någon pga att jag inte ville riskera dealen som jag gjort med mig själv. 


Vi fortsatte och prata, mest hej hur är det, hur mår du, vad har du gjort, vad ska du göra för mat, och också massa andra saker som man pratar om. Jag märkte dock mer och mer hur nyfiken jag var på honom, att vi hade rätt så mycket vi tyckte lika om, att vi hade liknande planer i livet. 


Tillslut så var det den 25/12-09 och vi bestämde att vi skulle träffas. 


Och jävlar va bra det blev! 


 
 
Ingen bild

Berik

13 november 2011 17:30

helt otroligt att det är två år sedan vi fick kontakt och jag mår så jävla bra med dig! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 mars 2012 18:25

Om någon motförmodan missat det så har jag en ny Blogg nu. Jag ledsnade på att Bloggplatsen sagt att det skulle komma en Bloggapp enda sedan oktober 2011 och när jag i januari 2012 ledsnade så hade det ännu inte kommit någon app. Tacka vet jag ...

Av Emma - 26 december 2011 11:00

jag hatar att se över min ekonomi efter julen!  Den suger alltid!  Jag hatar att jag har massa saker som jag skulle vilja skaffa till hemmet men inte har råd.    ...

Av Emma - 21 december 2011 04:48


jag har suttit och kollat på bilder på mig själv för att se om jag ser på mig själv att jag gått ner i vikt och då slog det mig att jag tror jag trivs bäst i brunt hår. Men jag vet inte heller.  Men det känns som att jag passar bäst i det, vad säge...

Av Emma - 21 december 2011 04:27

vart sjutton är alla mina plåtbrukar? Kikade på mina bilder som jag laddade upp vid den här tiden förra året och jag har fasen bara två burkar kvar!          ...

Av Emma - 21 december 2011 04:12

Usch!  Inte nog med att jag har haft magsjuka sedan i söndags så kan jag inte somna inatt.  Har kräkts och varit dålig i magen, men idag skall jag iväg och jobba, äntligen!  Avskyr att vara hemma, måste få min dagliga dos av Andrea, ungefär som...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards