Alla inlägg under december 2011
är det skönt att kunna kolla på sådana här kommentarer ifrån en utav cheferna:
"Hej Emma!
Jag sammanfattar gårdagens medlyssning nedan.
Positivt:
- duktig på uppdraget
- mycket trevlig ton på rösten!
- analyserar kunds problem och hittar bra helhetslösningar
- ger mycket bra information till kund i vilka steg han ska gå igenom i felsökningen så att denne ska slippa återkomma i onödan
- visar lagom mycket empati för kund och vänder snabbt kund genom att använda ett positivt språk och att fokusera på lösningen av problemet
- mycket tydliga instruktioner/förklaringar till kund!
- sökte säljmöjligheter på alla kunder och gör snygga övergångar till sälj
- styr samtalen bra och är effektiv
- stannar inom våra serviceramar
- bra simultanförmåga
Att tänka på:
- fortsätt att kämpa på med säljet
- alltid fråga om kund vill ha hjälp med något mer
- alltid fråga om kund är nöjd
Att medlyssna med dig var en fröjd! :-) Allt flöt på bra och du är en enorm tillgång till uppdraget!"
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 |
3 | 4 |
||||||
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|||
12 | 13 |
14 |
15 |
16 | 17 |
18 | |||
19 |
20 |
21 | 22 |
23 |
24 |
25 |
|||
26 | 27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
||||
|