Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Emma - 9 december 2008 04:31

nu ringer klockan om en timme!

Av Emma - 9 december 2008 03:42

Då har jag lyckats igen! Fan vad jag hatar sånt här! Att väna på dygnen är nog det värsta som finns. Nu är klockan snart kvart i fyra. Det betyder att om en timme är klockan kvart i fem. Det betyder att det är 1,45 h innan mina väckarklockor ringer. Så nu har jag börjat brygga kaffe. börjat knäppa på lampor här och tänker inte somna!

Det är fasen ingen mening! Det är bättre att vara vaken hela natten och sedan förhoppningsvis kunna sova imorgon kväll! Jag hoppas verkligen att jag kan det! 


Har nu The New Guy på i bakgrunden medans jag skriver. Jag kollade ju inte på den när den gick på tv. var för sent för mig, trodde jag. Men ändå låg jag vaken till typ 4. 


Har även kollat på Kenny VS Spenny. Hade nästan glömt bort den serien. Tycker den är bättre än både Dirty Sanchez(stavning) och Jackass. 

 Samma stuk på den iofs men ändå inte lika. 


Hoppas det blir en lugn dag på jobbet imorgon. Är iofs faktura vecka nu. Men jag hoppas att kunderna kan läsa fakturorna själva nu. Hur svårt kan det vara? Måste hälften av alla kunder ringa och bråka! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards