Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Emma - 1 mars 2008 12:57

Ja då jobbade man igår då. Jobbade med en jättetrevlig Johanna. Jättepratglad och tiden verkligen sprang förbi trots att man inte hade nått att göra innan 12.

Sedan när spelet började så gick tiden skitfort! Alla spelare var väldigt trevliga igår. En tjej satt och spelade med mig heeela kvällen vilket var kul. Det är alltid extra roligt när en tjej spelar för det händer inte så ofta.

Sedan var det en kille som bara förlorade och förlorade men kom tillbaka heeela tiden och sa det, ja men du är ju så trevlig så jag känner att jag måste stå här och spela med dig (vilket är ett mysterium, jag är inte en trevlig människa) :P.


Jag blev väckt imorse av min Chef som ville att jag skulle öppna bordet en timme tidigare ikväll, vilket inte är kul, jag tycker inte ens om jobbet och då måste jag sitta där extra länge. Fy fan!


Jag sitter fortfarande med mitt morgonkaffe, det är gott som satan! Måste brygga lite mera tror jag. Alla fall senare, måste ju ha energi ikväll.


Jag ska inte göra nått speciellt idag faktiskt, jo jag måste handla lite, men det är väl också allt.

Ja duscha och sånt inför jobbet.


Jag är fortfarande otroligt nöjd över mitt gardinbyte, för det blev skitsnyggt!


Jag skriver säkert mer senare!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards