Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Emma - 9 mars 2008 18:58

Då ska jag blogga lite igen här då. Länge sedan nu! eller ja inte lika länge som det brukar kunna gå. Men ja ett tag sedan alla fall. Så vad har jag hunnit med senast sist.

Jag har varit på intervju och skrivafortochrätttestpådatron på manpower. Sedan har jag varit i Söderhamn och hälsat på (ska snart tillbaka :) ) jag har varit på Jekyll and Hyde för första gången, Mallory spelade så man ville ju se dem. Det var länge sedan sist!!

Jag tyckte de spelade bra men jag vet ju inte vad dom tyckte. En låt avslutades med ett stort skrik ifrån Erik som lät "FAAAAN".


Jag jobbade både fredag och lördag i helgen, båda dagarna med Petra vilket var mycket roligt. Jag hade ju med mig henne på praktik jag när hon precis gått utbildning, så det var kul och se hur det gått för henne., duktig!

På fredagen gick det väl bättre för oss än för på Lördagen.


När vi skulle cykla hem på lördagen så låste Petra upp sin cykel och jag stod och svor åt min, och min nyckel gick av. Kul kompis! FAAAAN va arg jag var kan jag säga.

Mamma tyckte att jag skulle ringa polisen och be dem knipsa upp låset. För om jag skulle försöka med det själv kanske folk skulle tro att jag försökte sno cykeln, så jag ska fixa det imorgon. Inte smart att låta den stå nere på stan och skräpa.


Nu sitter jag och lyssnar på Lars Vegas Trio, underbart!

Ska väl slänga mig i duschen innan Köping kör i gång har jag tänkt!

Även gå och boka en tvättid också så att jag kanske kan få tvätta innan jag åker åter till söderhamn för att fira den suraste mormodern som finns i hela världen.


Heidi fyller ju också år snart! då blire ett litet paket!


Jag har diskat och städat idag med! skönt att få det gjort! kanske man kan få komma tillbaka hit till ett fint rum nästa gång man kommer tillbaka ifrån Söderhamn.


Snart är jag klar i Falun också. Ska bli så jälva skönt att komma härifrån kan jag säga! Gud så jag längtar!


Hej hopp!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards