Mitt liv som Emma

Alla inlägg under april 2009

Av Emma - 6 april 2009 15:32

Hej.


Inte kul att vara på jobbet just nu.


Lizzie har sprungit ut och jag vet inte vart hon är alls.


Om någon i Söderhamn ser henne hör gääärna av er.


hon lyssnar till namnet Lizzie.

Är i princip helt svart.

Hon är lite vit på bröstkorgen och vissa tassar är vita. Även vita morrhår.



Av Emma - 5 april 2009 12:40

Gud va jag är trött nu.

Helt slut.

Ändå la jag mig rätt omgående när jag kom hem och jag drack bara en cider och ändå är jag helt slut.


Sitter på jobbet nu. Har tagit två samtal och jobbat i 55 minuter. Det är inte speciellt stor trafik här nej.


Viking är här allafall och det är ju bra att man har någon att prata med.


Satt och pratade om att komma på sina föräldrar när dom har sex och det hade han upplevt :P

Jag tror inte jag har gjort det någon gång, fast det vet nog säkert mamma och pappa bättre än mig.

 Om jag har kommit på dom så tror jag inte jag har fått nå större men av det. Eller så är det det jag har fått.  


Jag har en förjävlig hosta som vägrar ge sig. Och det är sådan där "hosta tills du kärks hosta" fast jag slutar precis innan jag kräks.



Ja nu har jag tagit mitt fjärde samtal. ojoj.


Over and Out.

Av Emma - 5 april 2009 01:51

.probably feelings.

Av Emma - 4 april 2009 17:48

Springfeelings or feelings?

Av Emma - 4 april 2009 01:04

Ikväll ska jag vara rebell och vara vaken tills jag inte orkar mer. Bara för att jag kan vara vaken länge för jag är ledig imorgon.


Detta har jag intalat mig bara för att jag skulle kunna döda den jävel som spelar musik på högsta Volym klockan 0100 på natten. Vart är hyfset? 


Gnällkärring? Kan du ge dig fan på. 


Jobbet idag gick relativt bra. Dijana kom tillbaka ifrån stockholm så då hade man henne att snacka lite skit med. Bea var också där och det är alltid kul. 

Fanns inte så mycke att göra i Admin men jag hittade en del ändå. 


Imorgon ska jag göra det man alltid gör på helgerna. Man städar. Kul. 


Är ledig imorgon så man måste ju passa på. 


Ska gå ut och gå imorgon också tänkte jag. Så man vaknar. 


Nä jag egentligen inget vettigt att skriva så man kanske skall sluta skriva nu då. 


Jag och M kom fram till att detta var väldigt fint


Ikväll ska jag klia dig på ryggen eller smeka dig på magen
så länge du vill bara bara för jag älskar dig så mycket


Over and out 


Av Emma - 3 april 2009 11:52

Usch säger jag bara.


Vissa människor klarar jag inte av. Jag vill inte vara i deras närhet. Folk som vet hur man ska göra en uppgift, och ändå gör den på det sättet som passar än själv.


allvarligt N. Om du inte kan göra den arbetsuppgift som du är anställd för kan du lika gärna vara hemma.

Om du sitter i Admin ska du fan göra nått. Du ska inte sitta och lyssna på musik, skicka mail eller ha fikapaus hela tiden.

Sitter du i Admin ska du jobba!!!!


Gaaaah va arg jag var igår när jag satt har på jobbet. Jag höll på att bli galen.


Jag sitter i Admin och jag jobbar när jag sitter i Admin. Plus att jag gör saker rätt. Jag samlar inte på mig saker bara för att jag ska ha nått att göra så att jag kan slippa sitta i telefon.


Om jag behövs i telefon så sitter jag där.


skärp dig.

Av Emma - 2 april 2009 11:52

Emelie är ett as.

Jag talar om att jag hade Black Bird med Beatles på hjärnan. Och så började jag sjunga på den lite och hon säger "ja den tror jag inte jag har hört för jag kände inte igen den".


Då sa jag, "då får du nog skämmas lite"


Och då kläcker det lilla flickebarnet ur sig "Ja men jag är ju mycke yngre än dig". Död åt Emelie T idag. Trots att det var tomt utan henne när jag kom i morse

Av Emma - 1 april 2009 18:28

Jag har inte blivit lurad nått än, vad jag vet.


Har lunch nu på jobbet. Skönt när jag kommer tillbaka från lunchen är det bara nästan 3 timmar kvar. Är inte så pepp på att jobba idag faktiskt.


Klev upp runt 06-0630. Drack kaffe och jagade en katt och in med katterna i buren. Åkte hem till stan och hann vara hemma i 5 min innan Cajsa skickade sms och frågade om jag var i stan och skulle komma och hjälpa till.


Det var bara att gå i väg och hjälpa min kära bror och hans flickvän att flytta. Rätt skönt att vara vaken tidigt ändå för det känns som att man hinner med så mycket.


Nu sitter jag här på jobbet med nästan bara timmanställda och en idiot.


Tur dock att Viking är här så man har någon att trackasera.


Glömde ställa in min matlåda i kylen, smart man är. Så mamma var snäll att handla Pasta special på Alén. Pasta med räkor och kräftor.


Har köpt mig en latte som jag sitter och dricker. Nu ska jag äta två M&M och sedan spela något spel och vänta på att jag ska börja igen efter lunchen.


Hej.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards