Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Emma - 3 februari 2009 16:18

Moa kommer tillbaka från teammöte, möter fredrik i dörren som säger till moa "skäll på na moa" och riktar huvudet mot mig. Jag hör "hej på dig moa" och helt plötsligt står moa bredvid mig och typ skriker "Nu får du för fan hålla fre på dig kvinna" och jag bara börjar asgarva och kunde inte sluta. Det kommer jag leva på länge.


Jag tänkte faan vilket jävla teammöte det måste ha varit! :P

Av Emma - 3 februari 2009 09:35

Verkar som att det kommer bli en lika dan dag som igår. Massa köer hela tiden så man knappt hinner fatta vad man ska göra. Kan ju bara gissa hur agenterna känner sig som jobbade igår och då var det ju full rulle från morgon till kväll.


Nu har jag precis ätit frukost. Tre rutbrödmackor, gott i magen på en hugrig Emelina.


Tycker det är jättebra med frukosten på jobbet. Man skulle inte orka sig igenom dagen om man inte fick nått i magen och eftersom att jag är så besvärlig och mår illa om jag äter frukost för fort efter jag vaknat börjar jag må illa. Därför är det perfekt med frukosten här. Hinner hit, gör ordning schemat från gårdagen och sedan äter jag frukost när TL har gått på möte.


Nu kommer dom tillbaka så nu ska jag sluta!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards