Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Emma - 22 mars 2009 23:05

Lyssna på Hoffmaestro and Chraa.

Älskar den gruppen. 

Vet inte varför men man får en sådan glad känsla i hela kroppen när man lyssnar på dem! Underbart! 

Av Emma - 22 mars 2009 21:35

Gud vilken dag, och än är den inte slut. Har fortfarande tvätt att hämta i tvättstugan.


Ligger i sängen nu med en katt bredvid mig och en vid fötterna, dom blir skittrötta av att jag städar. Jag har dammsugit idag. Överallt. Till och med bakom spisen och i Spindelrummet. Skönt att få sånt gjort. 


Jag tyckte dagen började med att vara en fin dag och så slutar den i Snö. Fy fan va less jag är på snö. Jag trodde att våren skulle komma så man snart fick gå utan jacka till jobbet. Så det var tillräckligt varmt för att sitta ute och äta lunch.

Men nej, nu har snön kommit tillbaka, ska vi aldrig få vår?


Pappa säger "jag fattar inte att folk klagar på snön, det är bara mars"! 

Jag struntar i att det bara är mars, man blir lite less på snön när den börjar falla ner igen när man äntligen har fått försmak på våren. 


Imorgon börjar jag jobba 1015.

Snacka om konstig tid. Förstår inte riktigt vart den kommer ifrån, har aldrig varit med om att någon har börjat då. 


Åh gud va jag är trött. Hoppas tvätten är klar snart så jag kan hämta den, vika den och sedan få krypa ner. Jag skulle vilja göra det redan nu men fasen va drygt det skulle vara imrogon och få börja att gå till tvättstugan. 


Jag har pratat med Bea idag och berättat om händelserna på jobbet i lördags. Jävlar va hon skratta. Eller ja det är väl mer så att man skrattar för att människan det handlar om är så jäävla knäpp. Dijana fattar nog vad det handlar om. 


Nä usch nu orkar jag inte skriva mer. Två inlägg per dag är bra nog duktigt tycker jag. 


God natt. 


Av Emma - 22 mars 2009 17:46

Ny dag.

Vaknade första gånger kll 07, där sprack min plan med att sova till 11. Fast jag gick upp och kissade och sedan la jag mig igen i bara envishet, har jag sagt att jag ska sova till 11 så ska jag. 


Nu har jag varit igång sedan dess. Diskat minst 4 gånger, hittat nya saker att diska hela tiden. Har dammsugit och håller på att tvätta fortfarande fast tvättiden började kl 15 har jag ännu inte hängt den sista maskinen. 


Har tvättat en hög tvätt två gånger pga att den har legat i spindelrummet i typ ett år. Så nu finns det inge kläder där inne. 


Håller på att laga mat också nu mitt uppe i Allt. 


Ska nog fortsätta med det nu! 


Hej svejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards