Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Emma - 30 mars 2009 22:18

Då var ännu en dag slut.


Axel har ännu inte kommit isäng utan  håller på att tatuera sig.


Vad jag har sysslat med idag är att underhålla Axel. Vi gick ner och åt lunch på Hägers. Spelade på en Jack Vegas maskin så att jag bara betalade 15:- för både mig och Axel. Vann 105:- så det var inte fy skam, Axel tyckte det var väldigt intressant att se vart kvittot kom ut på masiknen.


Sedan gick vi och handlade på Trönö Lanthandel för lite bullbak. Så efter att ha gått i plaskvädret så satte vi igång med bullbak när vi kom hem. Medans degen jäste tog vi ut misarna en sväng.

Degen blev för övrigt inte alls lika som när jag bakade inför Eriks kalas. Då blev den stenhårt och nu alldeles perfekt. Axel var jätteduktig att baka. Han tycker om att pyssla och dona med sånt precis som mig.


Efter det så dröjde det inte många mintuer innan mamma kom hem ifrån Jobbet. Axel hade varit feberfri hela dagen och runt 16 fick han 37,8, vilket är feber för honom då han brukar ligga runt 36 någonstans i normala fall.


Så nu får vi se hur det blir imrogon om han är feberfri och ska på dagis eller om han blir hemma med mig.


Kollade på alla de avsnitt jag hade på datorn av Prision Break igår natt. Jävlar va spännande. Kom till avsnitt 12 på första säsongen och sedan då när det var som mest spännande så slutade det och jag hade inga fler avsnitt. Surt.


Nä nu ska jag nog börja tänka på refrängen. Blev ju inte så mycke sömn igår pga P.B och sedan upp tidigt när Axel vaknade. Så om jag ska orka med att ha honom hemma imorgon också är det nog bäst att lägga sig.



Hörs.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards