Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Emma - 29 mars 2009 22:39

Gud va jag är trött nu.

Har varit i gång sedan jag vaknade. Började med att plocka ihop tvätt och kasta in det i maskiner i tvättstugan. Sedan blev det till att diska det jag inte orkade igår efter att jag lagat mat.


Mamma skrev på msn och frågade om jag ville ha besök. Det tackar man ju inte nej till. Passade på att storhandla. Gick bra tror jag handlade det jag brukar handla. 1800:- slutade det på ca. Då hade jag ju redan köpt Schampo och Balsam också för ca 400:-. Kanske inte full 400:- men ja någonstans där allafall. Hela översta hyllan i badrumsskåpet är fyllt med flaskor.


Efter storhandlingen åkte vi till Mariagården för att kolla om Daneil var klar på mötet som inte skulle ta så långt tid. Men icke.


Då drog vi hem till mig och packade upp allt. Axel åt nötter och drack cola.


Sedan var minsann Daniel klar så vi hämde honom och åkte till Maj och Kalle för kaffe och glass. Gott.


Sedan blev det käk på Donken och upphämtning av Misar för att dra i väg till Trönö.


Kanske tur att man åkte hit. Hade tänkt att ha Axel hemma ifrån Dagis imorgon och det är behövligt för nu har han feber och halsont. Inget bra att gå med på dagis.


Jag är verkligen helt slut och väldigt less på Mario Cart som Axel tvingar mig spela så fort jag sätter min fot innan för huset i Glamsta.


Nej, nu tror jag sängen snart kommer och hämtar mig om jag inte går frivilligt.


Det pirrar i magen ibland.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards