Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Emma - 30 maj 2009 11:04

Hur blev brödet?

misslyckat.


JAg använde fel mjöl så jästen jäste aldrig vilket gjorde att det blev som tegelstenar


Av Emma - 30 maj 2009 09:09

Igår slutade jag klockan 22. Det hade varit kö nästan sedan 21 om inte tidigare.

När jag slutade ringde bea så fort jag hade stängt av datorn så jag hann inte kissa innan jag började bege mig hemåt. 


gick med cykeln i ena handen, telefonen i den andra och en cigg i munnen. Tillslut gav jag upp ciggen, det skulle aldrig fungera. 

 Helt plötsligt när jag pratar med Bea börjar hela telefonen vibbrera och det kittlas. Så jag börjar asgarva och bea fattar ingen ting. Visade sig att batteriet höll på att ta slut. 


Jag hann till den sista backen hemma innan batteriet dog. Det var också då jag insåg hur kissnödig jag var. Så jag försökte skynda mig hem. 


drog ner cykeln låste dörren och låste upp min. 


Sedan börjar svordommarna strömma.


Katterna har tuggat/rivit söder en kattsandpåse, en stor. Så det var kattsand över hela golvet. Som dom till råga på att hade kissat och bajsat i. 


Jag gick och kissade och sedan började jag sopa. Kom dock på att jag måste ringa mamma annars med tanke på mitt inlägg igår hade hon väl ringt polisen. Så jag ringde och sa att jag var hemma. 


Sedan ringde jag upp Bea för att berätta om kattsanden. Och vi pratade och pratade och det gick bra med laddaren i. Så jag flyttade laddaren till ett annat uttag så jag kunde fixa kattsanden. 


efter att ha pratat med Bea i kanskee 20 min lägger telefonen av  igen trots att laddaren är i. 


Så jag flyttar laddaren och ringer upp Bea och säger vi får höras imorgon. Vi bestämmer att vi skall försöka åka från stan runt 16 imorgon. Vi ska på vin och chocklad provning i Trönö. 


Vi lägger på och jag fortsätter med min kattsand.


Jag går och lägger mig. 


Jag vaknar nu och skall genomgå min vanliga morgon rutin; kissa, borsta tänderna röka. 

Jag kommer bara in på toaletten, tro på faaan att doom har tuggat sönder den lilla kattsandspåsen också. Så nu vvar det kattsand över hela badrummet när jag vaknade. 


ojojoj vad jag längtar efter mina cider! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards