Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Emma - 10 november 2010 02:53

Undra hur mycket tidigare jag borde gå till tåget nu på morgon pga snön som kommit. 

Halka, snö och mina fötter/ben hör inte direkt ihop. 


Jag är inte överlycklig över att snön kommit nej. 

Av Emma - 10 november 2010 01:53

Nu sitter jag, vaken, hävt i mig ca 10 koppar kaffe sedan klockan 23, inte för att jag kände att jag behövde det nu, utan för att orka dagen. 

Sitter och lyssnar på Desperata Hemmafruar och Eriks underbara snarkningar genom väggen. 

Tittar ut genom fönstret i köket och ser ett snöväder, som får mig att tänka på snövädret som var nyår 2009-2010. 


Och jag mår så bra när jag tänker på det. När jag tänker på vad den nyårshelgen kom med. 

En underbar sambo! 


Ville bara säga det. 


Förra veckan, ja vilken hemsk vecka. Sov kanske 15 timmar natten till söndag till och med lördag. Vidrigt. 


Och på Fredagkvällen när vi skulle iväg till Östervåla för att fira Eriks bror Jon började jag känna mig förkyld och på lördagen slog det till ordentligt. 


Så nu har jag varit hemma, men imorgon ska jag iväg och eftersom att när man är förkyld, eller allafall jag, så är jag helt slut och mest sover, så har jag lyckats vända dygnen fel. 


Så nu sitter jag uppe och håller mig vaken för att lägga mig runt 21 ikväll och soooova. 


Kommer nog bli skönt. 


nu ska jag fortsätta lyssna på mina desperata hemmafruar och dricka mitt kaffe. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards