Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Emma - 27 november 2010 18:22

Inlägg ett

Av Emma - 27 november 2010 18:17

  

Yatzy


  

Schack

(Ska kungen stå på D eller E?)


  

12 Glögg koppar


  

Skål för Russin och mandel


Plåtburk


  

Plåtburkar

  

Plåtburk


  

Bollen som vi fick av Maj och Kalle. 


  

Eldboll.

Av Emma - 27 november 2010 17:56

Än så länge denna dag, inga tårar, peppar peppar. 

Vore skönt att slippa. 


Vi hann nästan bara vakna idag så begav vi oss ut i snöovädret för att hämta upp Sofie och Qenta och gå på Erikshjälpen. 


Jag fick mina efterlängtade plåtlådor som nu är i frysen fyllda med julgodis. 

Har diskat dem BARA två gånger. 

Vi har hunnit kolla på ett avsnitt av The L Word, ätit, haft besök av Maj och Kalle en snabbis, vilket var mycket trevligt. 

Fick en fin ljusboll av dem. 

Vet inte hur jag ska beskriva den för jag gissar att inte ljusboll säger er så mycket. 

Tänk er en boll, i silver, och sedan är det en veke i mitten och så ska man hälla ner ljusolja, eller lampolja kanske det heter. 


Vet inte om ni blev klokare av det dock :P 


Nu sitter vi, med varsin dator, varsin kopp med saffransglögg och en varsin kopp kaffe och lyssnar på diskmaskingen som går för fjärde gången idag. 

Mycket diskning blire när man handlar på loppis. 


Vi ska väl snart ta och kolla på The Social Network. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards