Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Emma - 6 juni 2010 22:04

En söndag för mig är vanligt vis fylld av stor ångest, massa saknad. 


En söndag som jag tillbringat i Gävle slutar ca 1645 med gråt, för mig. Det är då Erik brukar köra mig till tåget, och jag återvända till Söderhamn. 


En Ovanlig söndag:

Klockan 1645 hade vi varit och handlat på Ica Maxi, vi var påväg HEM för att sätta ihop en kattklösmöbel, diska och laga mat. 


En ovanlig söndag, ligger jag nu i sängen i Gävle, nyduschad, älsklingen springer ut och in i sovrummet med en stol han använt för att skyffla undan massa saker för att göra plats i garderoberna till mig. 

Underbara samboliv. 


Att få somna med den man älskar är underskattat. 

Att diska när den man älskar finns i rummet bredvid är underskattat. 


Detta känns helt underbart! 


  

Av Emma - 6 juni 2010 21:59

     


Jag talade om för Erik att jag inte riktigt visste vart jag skulle få plats med all tvätt som han skall tvätta åt mig imorgon (tack tack tack älskling).

När jag kom ut ur duschen var det problemet löst.

Tack tack tack älskling

Av Emma - 6 juni 2010 15:17


    

Då har man packat upp det viktigaste. Dom två nedersta hyllorna är mina. Och mer ska det in

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards