Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Emma - 21 juni 2010 21:04

Erik fick det ärofulla uppdraget att knäppa kort under dopet. 


Jag lägger upp dom bästa här :P 


                                     

Av Emma - 21 juni 2010 20:53

Vinnare i Kaffeburkstävlingen blev den svarta. 

  


Vilken tror ni var min och vilken var Eriks? 

Av Emma - 21 juni 2010 20:24

Nu var det länge sedan man skrev nått här igen. 

Känns inte som att man hinner riktigt. 

Kommer hem runt 1820 på dagarna, då ska det ätas, diskas, duschas och sedan hinna umgås med Erik också. Även om det slutar med att vi sitter vid varsin dator och Facebookar. 


Det har väl inte hänt så mycket sedan sist. 

Erik och Cajsa har kommit tillbaka till Söderhamn, vilket jag gillar mycket! 

Känns bättre att ha dom i närheten än nere i Värmland. Även om man ändå inte träffas varje dag, så finns det möjlighet till det! 

  


Nu har man varit pendlare i lite drygt två veckor. Den förra veckan gick ju betydligt bättre än den första veckan. 

Första veckan var det förseningar i princip varje dag tyckte jag. Om jag inte minns helt fel var det ingen förra veckan, bara att hålla tummarna att det fortskrider lika dant fram tills vintern. 


Pendlare ja. 

På vägen till Söderhamn sover jag, och på vägen till Gävle spelar jag sudoku. 


Tycker lite synd om Sambon där hemma dock. Han kliver upp samtidigt som mig, dvs klockan 05. Kommer hem strax efter 16. Sedan är det bara för honom att börja med bestyr. Tror dock inte han börjar bums när han kommer hem. 


Men han skall laga mat, alla veckodagar och sedan tvätta 1 dag i veckan. Anledningen till att det blir han som tvättar också är för att det bara finns tider mellan 16-19. Vilket gör att jag inte hinner. 


Men jag diskar och tar undan tvätten. 


Sedan är det tänkt att vi skall ha en städdag i veckan också. Dock så har han redan dammsugit klart och så när jag kommer hem. Jag känner nästan att jag sliter med honom. För jag vet ju att han inte alls var såhär innan jag flyttade hit. 


Vi var på dop i helgen som var nu. 

Min Gudson, Gabriel Erik Oliver Lindström döptes. 

Ett väldigt fint dop, Gabriel var tokduktig och Sofie jättehispig, som väntat :P 


Vi passade även på att åka till Trönö och hälsa på när man ändå var i Söderhamn och gjorde annat än att jobba. Det är svårt att hinna umgås på veckodagarna. 


Sedan i Söndags nu så kom mamma, Daniel och Axel hit för de skulle köpa cykel på biltema.


  


En bra sak med förra veckan var att Dijana satt med mig och Bea på jobbet. Det var tokkul. Precis som den gamla goda tiden. Dagarna går mycket fortare med Bea och Dijana. 


Jag har börjat läsa "The Dirt". Fan va sjuk dom gubbarna är. Man blir fan rädd för allt var alkohol och droger kan göra med en. 

I ett kapitel läste jag om när de träffade Ozzy Osbourne. Han var så full/hög att han snortade myror med ett sugrör, urinerade på marken och slickade upp sitt eget urin. 


Tommy Lee dejtade någon tjej som han hade med sig på något grillparty och de badade badtunna. 

Han hade befallt henne att suga av honom inför alla, vilket hon gjorde. När den avsugningen sedan var klar, (dvs att han hade kommit) tvingade han henne att göra det igen. När han inte kom lika fort började han skälla ut henne för att hon var dålig. 

När han väl sedan hade kommit en andra gång, befallde han henne att suga av alla andra i badtunnan. 


Vilken jävla brud gör nått dylikt? Har man ingen självrespekt alls?? 


Dock, en väldigt intressant bok. Man blir fängslad och vill läsa en sida till, och en till, och en till. 

Därav låg jag vaken till typ 2330 och läste igår ikväll, inte bra! 


Jag tycker dagen idag har varit varm och skön. Att det fläktar lite gör mig inget. 

När jag hade kommit ut ur duschen kommer Erik och säger att han fryser. 

Han är knas! 


Men jag gillar honom! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards