Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Emma - 29 januari 2011 21:09

Jag är väldigt dålig på att ha blommor hemma. 

Alltså blomblommor. 

Fick fina tulpaner av mamma idag. 


  


Erik hittade fina ljuslyktor på Indiska när vi var där. 

Kameran gör dem inte riktigt rättvisa. 

  

Blev väldigt chockad att han valde att köpa nått annat än svarta saker. 

Annars brukar det väl bara vara svart nästan. 

Av Emma - 29 januari 2011 20:45

Nu har Mamma och Axel åkt härifrån. 

Gud va mysigt vi har haft det idag. 


Först så är det ju alltid underbart att vakna upp bredvid Erik. 

Låg kvar i sängen en stund och bara var. 

Upp och dammsög, plockade och drack kaffe. 

Axel och mamma kom, spelade lite Donkey Kong och drack lite kaffe. 

Gick mot stan för att handla godis på en godisbutik. 

Gick ännu mer mot stan för att gå på BR-leksaker för att Axel skulle köpa nått. 

Gick på en affär och handlade present åt pappsen. 

Gick hemåt.

Gick in på Ica. 

Gick hem. 

Kom hem.

Beställde mat, Emma Västkustsallad, Mamma räksallad, Axel Vezuvio, Erik Kebabpizza. 

Drack kaffe, spelade lite mer DK. 

Erik och Axel gick på Bio, någon björn som pratar och är på picknick. 

Jag och mamma spelade Schack och 500. Jag förlorade på Schack och vann på 500. 


Nu har dom ganska nyligen åkt och vi ska kolla på en hemsk spansk film. 


En väldigt bra dag.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Av Emma - 29 januari 2011 12:11

Jag känner att jag borde samla på mig lite Galenskaparna Aftershave boxar. 

sånt som jag alltid kommer gilla är det.

Av Emma - 29 januari 2011 01:29

Jag har precis kollat klart på Grisen i Säcken. Vi kollade mycket på den när vi var små. 


Berik ligger i soffan och snarkar och vägrar gå och lägga sig i sängen, eftersom att det är helg. 


Han gick tidigare och la sig i sängen för att vila, kom upp, la sig i soffan och somnade. 


Varför inte sova bekvämt i sängen är min fråga? 

Aja inte mitt problem, bara när jag ska till och väcka honom och få in honom i sängen. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards