Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Emma - 27 juli 2011 22:51

Då ska jag börja detta inlägg som jag skrev att jag skulle skriva. 

Först vill jag varna känsliga läsare så som mamma, pappa, bror, moster och sådana. 

Det kommer vara en del snusk, men inga detaljer. Det kommer vara en rätt så fin kärlekshistoria om man borser ifrån resterande. Men det resterande är väldigt viktigt för själva historien ändå. 


Såhär är det. 

Jag har tidigare i mitt liv varit med en del människor, en helt del människor, och ni vet på vilket sätt jag menar. 

Jag vet inte hur många jag varit med och detta är absolut inte på nått sätt något skryt. 

Jag har haft förhållande med 3 personer innan Berik och inte varit någon av dem trogen. 

Som värst var jag mot Magnus och när jag bodde i Stockholm. 


Det var rätt så lätt där, fulla människor och en dealer, svårt var det inte. 

När jag flyttade till Falun var det heller inga problem men nått hände med mig i Falun. 

Man kanske kan säga att jag blev vuxen. 


Det var den 28/2-2008 som jag lessnat på mitt liv totalt. Jag ville inte längre gå i samma spår som jag gjort tidigare. 

Det var morgonen den 28/2-08, när jag gick "the walk of shame" runt kl 08 när folk skulle iväg till jobbet, barn skulle iväg till skolan och där gick jag med mascara över hela ansiktet och jag kände hur folk stirrade på mig, och visste precis vad jag hade gjort. 


Jag beslutade mig från att ta en paus ifrån allt sexuellt på ett år. 

Jag skulle absolut inte utöva några som helst sexuella aktiviterer. 


och det gjorde jag, under ett helt år var jag helt fri från sådana saker. 

Jag beslutade dock 28/2-2009 att jag inte skulle göra något förens jag var i ett förhållande. 


och även det gjorde jag. 


I november 2009 måste det ha varit fick jag kontakt med herr Bergström på en sida på internet. Vi pratade mest som vänner men sedan den 25/12-09 bestämde vi att vi skulle fira nyår tillsammas. Inget hände, förutom att jag kände mig så himla trygg i hans närhet. Att jag kände mig speciell, omtyckt occh efter ett tag även så otroligt älskad. 


Det jag gått och tänkt på det är inget av det som har hänt mig de senaste 20 månaderna hade hänt, om jag inte hade brytit mina vanor. 

Om jag inte hade gått där, den där morgonen och känt som att hela världen bara stirrade på mig. 


Jag tog mitt livs bästa beslut den 28/2-2008. 




Av Emma - 27 juli 2011 17:23

Nu tycker jag att jag eller Erik skall fylla år.


Jag vill prova göra denna. Den ser så jäääävla god ut säger jag. 

Om man alltså går ner en bit på sidan. 

Av Emma - 27 juli 2011 16:40

För ett år sedan var vi uppe på östra berget i Söderhamn och hjälpte till att ta betalt till folk som ville in och lyssna på bra musik. 

För ett år sedan längtade jag efter att våra fina ringar skulle komma och vi skulle förlova oss. 

Nu har det snart gått ett år sedan vi fick ringarna, dvs 2 augusti. 

Helt sjukt va snabbt tiden har gått. 


Av Emma - 27 juli 2011 15:59

Det är fasen inte bra att vara hemma och vara sjuk utav många anledningar. 

  • man måste vara hemma
  • man har ingen ork att göra saker som man skulle vilja. 
  • man kommer på massa saker i hemmet som man skulle behöva göra som man inte orkar
  • man får inte träffa underbaringarna på jobbet
  • man klickar in sig på ellos och beställer saker. 
Dock så blev det mest saker som jag behöver och sedan lite som jag har tänkt på till hemmet. 
två par mysbyxor, två par jeggins, ett par shorts, en tjocktröja som jag har sedan tidigare fast i en annan färg nu och tre bhar. 
Sedan till hemmet blev det typ en sängkappa. Sådan som man lägger innan madrassen som hänger ner till golvet likson. Och sedan två enfärgade örngott.
Det är rätt så skönt att känna att man har råd att unna sig nått. Fanns inte i min ekonomi tidigare när jag arbetade i Söderhamn och pendlade dit. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards