Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 1 april 2008

Av Emma - 1 april 2008 23:55

Idag har jag ätit typ en hel kartong frysta blåbär. Det ska tydligen göra att man inte blir lika lös i magen längre. Men jag märker ingen skillnad. ALLS.

Mamma sa att det brukar räcka med typ lite grand för henne. Jag har ätit flera hundra gram och ändå ingen skillnad. Så jälva tjatigt att kuta på toa stup i ett. Man orkar inte. Jag är ju även spännd i magen också, jag fattar inte vad som är fel. Läkaren trodde ju att magontet skulle försvinna när halsontet försvann. Men det har det inte gjort. På fredag är det sista dagen med meducinen och ännu är inte magontet bort.


Blir så less.


Ni måste hålla tummarna med mig nu tills imorogn när jag skriver nått här och är antingen glad eller ledsen.

LOVA.


Nu är jag nog snart påväg i säng. Ska bara orka stänga ner och förflytta mig till sovrummet.


Vid denna tiden om en månad kommer jag vara i min nya lägenhet :D


Jag väntar på att bovärden ska höra av sig också så att jag kan få klaga lite på tapeterna och massa andra skavanker i lägenheten så att jag kanske kan få ommålat och lite sånt innan jag flyttar in.


Nu måste jag gå på toa igen.  

Av Emma - 1 april 2008 12:43

Jag gick inte och la mig innan 23 igår. Konstigt nog med tanke på att jag var rätt trött trots allt kaffe jag drack på idrotten med Heidi igår.


Jag vaknade runt 08 imorse men snozade till kl 0830. Ringde hälsovårdscentralen. och dom skulle höra av sig runt 0855. Dom ringde men dom kunde inte hjälpa mig med att fölänga min sjukskrivning med tanke på att jag inte är skriven i Söderhamn. Okej tack för hjälpen.

Sedan ringde jag en gång till och dom ringde typ 5 minuter senare och var sjukt otrevliga bara för att jag vill komma upp och kolla vad som är fel med magen och huvudet eftersom att jag har värk i nedre regionerna och det har inte gett sig på två veckor. Och jag har yrsel så jag vågar inte riktigt gå någon stans själv.

Jag kutar på toa tre gånger per timme men man kan ju knappast säga att det är skit som kommer ut. Snarare vatten. Men neeeeej!!!

Dom kan inte hjälpa mig pga att jag inte är skriven här. Så dom tycker att jag ska åka till Falun (med min yrsel) och bli undersökt där.

Jag fattar inte riktigt hur samhället kan fungera på et viset.


skitirriterad är jag nu och sitter med Vänner i bakgrunden. Min nya bostad är soffan. Jag sitter här jämt när jag inte är på toaletten. Så drygt. Och när jag sitter mig framåt lutat så spänner det i magen som faaaaan. Blir så jälva less.


Det är alla fall fint väder ute. Det är ju kul när man inte vågar gå ut!


SKIT! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards