Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 25 april 2008

Av Emma - 25 april 2008 09:36

Hela veckan har bara flygit förbi kan jag säga.

När man jobbar går tiden så jääävla fort och det är ju skönt som faaan.

Var en rolig kund som ringde igår.

Det fungerade inte riktigt för honom och så vet jag inte hur han frågade elelr varför men han frågade

"ja vart sitter du någon stans då? "

"I Söderhamn"  svarade jag då

"ja där har väl knappt sommaren kommit igår. Här nere har gullvivorna kommit, jag har klippt gräset tre gånger idag men lik förbannat funkar inte tv:n"


Nu sitter jag och lyssnar på kaffebryggaren. Vill ha kaffe NU!!

Börjar 12 idag. Ska ta och ringa till Tomas. Han som äger fastigheten där jag ska hyra lägenhet. Jag ska ju få nycklarna idag är det sagt :D


Var och kollade hur det gick för han som fixar i lägenheten igår. Fan va fint det blir. Hur fint som helst. Jag vill in där nu.


På söndag tar jag mina saker ifrån Falun och drar! Det ska bli sjukt skönt. Ska komma ihåg att tvätta bakom elementet.


Nu låter det som att kaffet är klart snart. Gott!!


Måste ringa till Teresa också och prata lite med henne..

Det är viktigt! Ska göra det på lunchen idag som jag tror jag har runt 17 någon gång.


Nä nu blir det kaffe, sedan sminkning, och plattning av hår sedan är det väl bara att slita igen.

Hoppas Jonas är där. Trevlig kille, lättare att få tiden att gå när han sitter brevid!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards