Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 12 april 2008

Av Emma - 12 april 2008 09:58

Igår var jag på kursen igen. Vi fick lära oss mailen, fax och tele programmet!

Vi fick även lägga de första ordrarna eller vad man ska kalla det för.


Vi fick även lyssna en massa tid! drygt var det!


Sedan när jag slutat gick jag till pappa, drack lite kaffe, packade lite grand. Sedan tog jag en buss ut till Mor i Skogen.

Handlade, åt mat, kollade på en dokumentär om John F Kennedy Jr. Intresannt med sådana dockumentärer tycker jag! Fast nu måste jag ju ta och kolla på filmen om hans far också. Blev väldigt intresserad.


Sedan kom Daniel hem ifrån kontoret och då kollade vi på Morden i Midsomer. eller hur det stavas. Sista. Dom har köpt alla med Expressen. Mamma somnar allitd till dem. Fattar inte varför hon ens ska försöka kolla på den på kvällarna när hon ändå somnar :P Daniel väckte henne med en nalle :P


Sedan gick jag och la mig. Senare än vanligt. i torsdagskväll gick jag och la mig kl 22. Trött som faaan var jag.


Jag ringde även till Guba Thomas som jag ska hyra lägenhet av. Får nyckeln den 25:te och så skulle vi träffas och kolla in lägenheten i början av nästa vecka. Och se vad jag tycker ska målas om och vad han tycker :P KRIG :P


Idag ska vi åka in till stan en sväng. Jag ska kolla efter en skena till mitt vardagsrumsbord som jag fått av Patrik Törnros. Annars går det inte att använda det!


nu ska jag duscha!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards