Mitt liv som Emma

Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Finns det ingen gräns?

Av Emma - 26 mars 2009 22:35

 Finns det ingen gräns för hur mycke skit man ustätter sin flickvän för? Borde man inte bry sig i att hon blir sårad? Även om man vill bevara vänskap med någon måste man sätta en gräns.


Jag tycker att ens vän borde förstå att man inte kan hålla på hur som helst. Även om man själv tror att det är oskyldigt kanske det inte ses på det viset i allas ögon och öron. Och efter som att någon får skit för det du gör, borde inte du bry dig i att någon får skit för det hemma och kanske lugna ner dig lite? 


 Jag vet att m an tycker att Flickvänner kommer och går, vänner består. Ja men för fan, bete dig som att du har en flickvän och inte två. Gör så att någon av dem mår bra hela tiden och inte båda mår halvbra ibland. 


Det var detta jag försökte skriva om tidigare idag men råkade ta bort allt. Nu har jag samlar lite ork och lite ilska till folk som inte kan vara ärliga ifrån första början. 


Till folk som säger en sak och gör en annan. 

Till folk som inte har tillräckligt mycke jävlaranama i kroppen för att sätta ner foten och säga Sluta. 


Jag tycker synd om dig. 

Jag tycker jävligt synd om dig JD som inte vågar göra ett val utan istället sårar den ena så otroligt mycket. Jag tycker att det är synd att du inte på alla dessa år utvecklats ett dugg, att du ännu inte förstår att saker du gör, saker du låter andra göra sårar den som står dig nära. Det var lika när vi var tillsammans Du gjorde samma saker då och du har ännu inte förstått att vi som älskade/älskar dig ser på saker annorluda. Det är/var den som finns vid din sida, den som finns i ditt hem som du skall ta i försvar. Det är hon som finns där när du vaknar och när du lägger dig. Du säger till henne att du älskar henne men du skiter fullständigt i om det är du som sårar henne för att du inte vågar säga ifrån. 


Jag lider med dig M.O Jag förstår hur du har det, jag har själv varit där. Jag tycker det han håller på med är fel.


Han har sårat dig för många gånger.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 mars 2012 18:25

Om någon motförmodan missat det så har jag en ny Blogg nu. Jag ledsnade på att Bloggplatsen sagt att det skulle komma en Bloggapp enda sedan oktober 2011 och när jag i januari 2012 ledsnade så hade det ännu inte kommit någon app. Tacka vet jag ...

Av Emma - 26 december 2011 11:00

jag hatar att se över min ekonomi efter julen!  Den suger alltid!  Jag hatar att jag har massa saker som jag skulle vilja skaffa till hemmet men inte har råd.    ...

Av Emma - 21 december 2011 04:48


jag har suttit och kollat på bilder på mig själv för att se om jag ser på mig själv att jag gått ner i vikt och då slog det mig att jag tror jag trivs bäst i brunt hår. Men jag vet inte heller.  Men det känns som att jag passar bäst i det, vad säge...

Av Emma - 21 december 2011 04:27

vart sjutton är alla mina plåtbrukar? Kikade på mina bilder som jag laddade upp vid den här tiden förra året och jag har fasen bara två burkar kvar!          ...

Av Emma - 21 december 2011 04:12

Usch!  Inte nog med att jag har haft magsjuka sedan i söndags så kan jag inte somna inatt.  Har kräkts och varit dålig i magen, men idag skall jag iväg och jobba, äntligen!  Avskyr att vara hemma, måste få min dagliga dos av Andrea, ungefär som...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards