Mitt liv som Emma

Alla inlägg under april 2010

Av Emma - 5 april 2010 23:06

Finns en låt, snarare en refräng, som alltid får man att tänka på Miss D, vet inte varför. Eller egentligen vet jag precis varför. 


Med tanke på vart hon var och vart hon nu är! och vad hon genomlidigt. 


Hon är den bästa Dijanan som finns!





Musikvideon finns här, men den fick jag inte ta inbäddningskoden på

Av Emma - 5 april 2010 21:35

Fan va het man kände sig när man kom hem med dyngsura skor, och såg ut så här: 


  


Man kan inte vara snygg jämt! ;)

Av Emma - 3 april 2010 10:49

Igår kollade vi på två filmer, först De misstänka, den var bra, och sedan Trainspotting, den var lite äcklig för mig vissa stunder. 


Vi la oss och vilade på sängen runt 00, och erik väcker mig klockan 03 och frågar om vi skall lägga oss på riktigt :P 


Idag har vi testat nytt kaffe som skulle passa bra med mjölk. Löfbergs lila Cresendo, eller nått. 


Det smakade väldigt bra. 



Jag köpte förra helgen i Gävle ett påskägg till Axel och fyllde med Godis. Har gjort massa ledtrådar så han ska få gå runt ute och leta efter det.


Vi ska på påskmiddag idag hos mamma och Daniel! Det ska bli mys! 

Pappa, Tarja, Erik och Cajsa kommer också. 


man borde kanske göra sig i ordning nått tag också. Spackla sig lite. 

  

Av Emma - 2 april 2010 20:57

Nu har vi ätit lite mat här. 


  


När jag var ut och rökte efter maten ser jag hur Berik står och plockar ur diskmaskinen och stoppar i smutsdisk. 


Man blir varm i hjärtat! 

Av Emma - 2 april 2010 16:17

  


Grattis Dengström! 

Av Emma - 2 april 2010 16:15

Igår fick vi påskägg från jobbet, det var snällt. 


    

Av Emma - 1 april 2010 07:53

  Då sitter man på jobbet och väntar på att klockan skall slå 8.

och så ska man jobba enda till 1645, känns som en evighet dit nu!


Men snart är det heeeeelg!

   

Axel när han var påskkärring 2007.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards