Mitt liv som Emma

Alla inlägg under april 2010

Av Emma - 19 april 2010 20:43

Hur länge skall man ha stått parkerat innan man får en sådan bot?   

Av Emma - 19 april 2010 20:32

Av Emma - 18 april 2010 23:22

Usch va dåligt jag bloggat i veckan. 

Ska jag uppdatera er på vad som hänt? 


Inget speciellt. 

BErik har varit på lite visningar på lägenheter, vi har budat på en men den faller väl oss längre inte i smaken. 

BErik kom hit en kväll i veckan efter ett missförstånd. Var nog längesedan jag grät så mycket av lycka. 


Sedan har det varit jobb som vanligt. 

Sedan blev det fredag, jag somnade på soffan runt 17 och vaknade runt 1930 och var sedan på MCD med mamma och C/O. 


På lördagen vaknade jag med huvudvärk vilket inte är kul när man planerat att städa. 

Men städa började jag med tillslut. Lagomt tills jag var klar kom mamma och Axel som hade varit på badhuset. 

Sedan kom BErik. 

Vi kollade på "Nyckeln till frihet". Har aldrig sett den förens i går, den var mycket bra. 

vi kollade på lite andra filmer också, fast det var på söndagen. 


Har varit mycket filmtittande i helgen men det är bara för att jag är rädd för askan. BErik skrattade åt mig, som vanligt när han tycker jag är fjantig :P 


Tvättat idag, skönt, blev klar tidigt. BErik åkte hem :( men snart är det slut på detta flackandet. 


Gud va jag längtar! 

Av Emma - 18 april 2010 23:15

Mitt första förhållande började när jag precis började första året på gymnasiet, och häll i sig 3,5 år. 

Visst föreslog jag att vi skulle flytta ihop, att vi skulle förlova oss, men jag visste hela tiden att det inte skulle vara vi två. 

Konstigt är det då att man föreslår nått dylikt. 

anyway.


Mitt andra förhållande varade i en månad och ja, så fick det bli. 


Mitt tredje förhållande var inget bra förhållande, alls. 

Han kom till mig för att det var bekvämt efter krogen. Vi var aldrig och gjorde några saker tillsammans. Jag träffade hans mamma en gång. Han var ingen att lita på. 


Mitt nuvarande förhållande har nu varat i ca 3 månader och jag har aldrig känt mig så säker som jag gör idag. 

Folk kan tycka att det går fort, ja det gör det. Men det gör inget. Varför vänta om saker känns så otroligt bra? 


Allt är underbart. 


Jag har aldrig känt mig så säker, som jag gör med honom! 

Av Emma - 13 april 2010 21:47

Berik hade med sig min skiva, den kom tydligen idag. Första skivan jag köper på 100 år känns det som. 


Men denna måste man ju ha i sin samling, eller hur Heidi


  

Av Emma - 13 april 2010 21:39

Ja så kan man också säga när ens pojkvän står utanför dörren utan att man blivit förvarnad. 


Världens underbaraste människa som jag älskar så mycket! 


Imorgon ska vi lägga bud på en lägenhet i Gävle också! så jag håller tummarna på att säljaren inte vågar vänta och inte tycker att summan därimellan är så viktig! 


Nu hoppas jag bara att han tar sig tillbaka till Gävle utan olycka! Han såg inte skitpigg ut när han åkte :(


Hoppas han tar mitt råd, och stannar på MCD och tar en kaffedryck!! 


Av Emma - 12 april 2010 18:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 11 april 2010 22:38

Tänker inte ge någon vidare beskrivning, Enjoy! 


                                                                                    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards