Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Emma - 10 augusti 2010 21:28

Idag har äntligen soffan kommit, som jag längtar efter den, och fin är den, och skön. 

Annars så var vi ner på stan idag, hämtade ut Eriks ring, jag ler så fort jag ser den på hans finger och mår otroligt bra. 

Vi gick på apoteket, sedan till Ica för att handla lite gått tills när Erik och Cajsa kommer på besök imorgon, längtar! 

  

Världens bästa bror med Sambo

Vi var även in på en lampaffär och kollade på taklampor som vi kan tänka oss ha i vardagsrummet. 

Hittade en mycket fin, som jag tror mamma hade hittat i Söderhamn också. 

Gick hem och började kolla hur det skulle möbleras i vardagsrummet, vart CDhyllorna skall stå, vart dvd hyllorna skall stå.

Började dona med Hemmabio system och sådan.

Dampade loss rejält på sladdar som låg till höger och vänster över allt. Känns som att dom kryper på mig. 

Lagade lite stuvade Makaroner och korv medans Erik åkte på Rusta och köpte massa förlängningssladdar och skarvdosor eftersom att det finns för få vägguttag i denna lägenheten.

Ett i varje rum måste vara för lite??

Ja sorry, vardagsrummet har hela två stycken. 

När jag äntligen släppt paniken för alla sladdar la vi oss i soffan och kollade på Seinfelt (ljug, han kollade jag sov).

Och nu sitter vi vid varsin dator och facebooker. 

Jag lyssnar på Hoven Droven, (Klicka här om du har spotify)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards