Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Emma - 11 augusti 2010 21:36

Har fått hjälp av underbara Heidi att fixa en header till bloggen. 

Fick några alternativ. 

Jag trivs väldigt bra med den jag har lagt upp nu.

Men vore intressant att veta vad du tycker. 


Rösta!

                      1.                                   2.                                   3. 


       

Av Emma - 11 augusti 2010 20:18

Alla dagar som man får träffa folk man älskar är ju helt underbara. 

Mår så jävla bra nu förtiden när jag får bo med älskade, i vårat hem.


Dagar som idag är bara ett stort plus i tillvaron.


Gud va härligt det var att få spendera tid med Bror och Cajsa. 

Kändes som att det var evigheter sedan och det var det. 


Vi mötte upp dom på Ikea, lite svårt att beskriva hur man kör därifrån till oss. 

Sedan skulle dom kolla skor och käka på MCD. 


Sedan begav vi oss hemåt. 


Började göra en fruktsallad som skulle in i ugnen.

Använde oss av Melon, ananas, banan, apelsin, vindruvor och kiwi. 

Efter att det varit i ugnen i ca 15-20 min rev man över chocklad och serverade med glass till. 

Väldigt gott och läskande. 

Vi satt i flera timmar på balkongen och åt, drack kaffe och pratade. 


Så himla trevligt. 


Älskade familj, vänner, vad skulle jag göra utan er? 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards