Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Emma - 20 augusti 2010 23:32

Ni som jobbar på TP vet ju hur strikt det är att man absolut inte får yppa ett ord om vilket projekt man arbetar på!

Vi är anställda av teleperformance. 


Jag skrattade när jag läste detta

Av Emma - 20 augusti 2010 12:24

Hur ofta skäms ni för saker? 

Saker ni gör, saker som andra gör när ni är i närheten? 


Vad är värst, om ni gör nått som får er att skämmas, eller om någon i er närhet gör att ni skäms? 


Jag har märkt att jag nästan aldrig skäms. 

Jag kan skämmas när jag kollar på en film och tänka gud vad pinsamt det kommer bli när personen inser att.....


Men jag skäms aldrig för saker jag gör, jag kan säga fel saker, ge fel info, ha på mig byxor med hål i, gå med mesta delen av håret svart och ha en blond slinga i det, för att jag missade den vid färgningen. 


För någon vecka sedan var jag och Erik ner på brynäs för det var nått jippo där (typ strömmingsleken), jag köpte en mjukglass och så hade jag tydligen fått lite glass på kinden eller nått. Då tröck jag mjukglassen mot näsan och kletade lite mer runt munnen och gick runt så ett tag. 


Om folk vill skämmas för sig själva får dom göra det. Men ingen behöver skämmas för mig.

Skäms du för mig, saker jag gör så ska du nog inte vara runt omkring mig, för jag är som jag är och tänker fortsätta med det! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards