Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Emma - 6 september 2011 19:06

jag funderar på att rensa bort sånt som inte används här hemma. 


Tex:

När Erik skaffade laptop så bytte vi även ut skrivbordet som han hade till sin stationära dator. Ser ingen mening med att ha ett stort skrivbord till en liten dator. 

Men sedanhan skaffade laptop så tror jag han suttit vid skrivbordet max en vecka sammanlagt. 


Hans skrivbordstol har mest blivit ett ställe att lägga kläder på och själva skrivbordet samlar bara massa kuvert och tidningar av olika slag. 

Tanken är ju  att jag skall använda skrivbordet också men eftersom att jag inte har någon skrivbordstol så blire lite svårt. 


Får se hur jag gör, känns bara onödigt att det blir ett ställe som bara tar upp plats.



Av Emma - 6 september 2011 18:41

Jag kan säga att jag inte tycker att det är jätteroligt att ha nackspärr. Fattar inte vad som förorsakat det. 


I lördags förmiddag hade jag jätteont i magen, men det märkte jag vad det kom från. Det där som bara tjejer får. Mens. 

Fy satan, och det värsta är att jag har fortfarande magont, trots att det var så många dagar sedan den kom och besökte mig. 


Sedan i söndags på eftermiddagen så fick  jag så fruktansvärt ont i nacken. Tom när jag skulle sova hade jag så ont i magen och nacken att jag var alldeles gråtfärdig. 

Nu under dagen har det dock börjat kännas något bättre i nacken, vilket är skönt. 

Magontet är fortfarande kvar, men magont kan jag leva med, när jag vet vart det härstammar. 


Men nackspärr, sucks. 


Har inte kunnat sitta ordentligt på tre dagar nu. 


Imorgon blire jobb, saknar människorna som satan.

Av Emma - 6 september 2011 18:24

hur viktigt tycker ni det är att stava rätt när man bloggar? 

Är ni sådana som är skitnoga om den ni läser är gramatiskt korrekt skrivet. 

Om jag skulle råka stava alltid med ett L, dvs altid skulle det störa er? 

Eller som när jag skrev inlägget med att ligga i sängen med kläderna på så skrev jag obEddad, dvs med E istälet för ä, hur mycket störde det er? 


Är det viktigt med stora bokstäver i början på varje ny mening? 


Som sagt vad stör ni er på och hur noga är ni med det när ni själva bloggar? 


Jag kan också ändra mina stavfel, men dock så orkar jag inte bry mig. 


om jag tex som nu, inte började denna mening med stor bokstav, så går jag fan inte tillbaka och ändrar detta. 


Om jag däremot skulle stava och ochskogjhd så går jag tillbaka och ändrar till och. 


Som sagt hur mycket stör  ni er och hur noga är ni själva? 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards