Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Emma - 22 september 2011 09:24

Har haft en väldigt skön vecka på jobbet den här veckan. 

Vi har haft ett ganska tufft schema under september måndag. Många otroligt långa pass. 

Så eftersom att vi gjort så många timmar tidigare under månaden är det kortare pass denna veckan. 

I måndags körde jag 8-1430. Tisdags 08-19, onsdags 13-17, idag 14-19 och fredag 0830-15. 


Känns för det första väldigt skönt att ha sådana pass nu när vi snart drar till utlandet så att man hinner med allt som skall göras. 

Igår städade jag upp lite här hemma och idag innan jag börjar skall jag slutföra städningen, dvs dammsugning och torka golven. 


Ikväll ska vi tvätta och förhoppningsvis hinner allt torka så vi kan börja packa och kanke till och med packa klart. 


Kl 08 på lördag skall vi försöka åka från söderhamn, ska åka upp och lämna slema imorgon kväll och antagligen ligger vikvar där om vi klar med allt här hemma. 


Vi skall hämta upp Cajsa i Solna och sedan åker vi mot Skavsta flygplats och kl 15 går flyget. Kl 1855 skall vi vara framme. 


guuud va jag längtar, så bli så himla härligt. 


Känner mig just nu inte så nervös för att flyga, utan mer nervös för att allt skall komma med i väskan 


något stor panik över att Erik tex inte gjort någon lista på vad han skall ha med sig. 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards